Even een vraagje aan de mede-katteneigenaren. Wat doen jullie om jullie kat te helpen tegen haarballen?
Mijn binnenkatje Minoes heeft last van haarballen. Nou weetje, geen probleem, kan gebeuren, zeker in deze tijd van het jaar met de rui
Maar ik begin het nu toch wel overmatig veel te vinden.Wat is in mijn ogen overmatig veel? Ik tref er toch wel 2 á 3 per dag aan denk ik, en dat nu al bijna twee weken lang. Daarvoor was het af en toe eens eentje. Niet fijn voor mij, maar zeker ook niet voor haar natuurlijk!
We hebben al gras neergezet, ze wordt ontwormt, en het borstelen wordt natuurlijk gedaan.
Ik weet van Minoes dat ze poetswonder eerste klas is...Mara, Sam en Hero moeten goed schoon zijn

Oftewel, madam krijgt haren van 4 katten binnen
Eerst hebben we wekelijks de katten geborsteld, maar nu moeten we haast dagelijks bezig. Probleem is, met dagelijks borstelen stimuleer je de haargroei, dus dat doe ik liever ook niet.
Ik zit eraan te denken haar naar een trimmer te doen, even kijken of de trimmer meer eruit kan krijgen dan wijzelf. Maar misschien zijn er hier bokkers die wel dé tip hebben
Dus roep maar! Wie heeft het antwoord waardoor zowel poes als baas happy kunnen zijn zonder haarballen?
Top! Dankje!