Mijn Viszla

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

geral

Mijn Viszla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 08:00

Begin jaren 80 begon mijn moeder met Viszla's, 2 dames. Ze hoorden echt bij het gezin en de paarden.
Door hele dagen werk vond ik het geen optie een hond te nemen, maar dat is nu anders geworden.
Ik heb afgelopen 5 december een hartstilstand gehad, geluk gehad dat mijn man thuis was en ben als eerste door hem gereanimeerd, daarna door het ambulance personeel en met 6 electro shocks was ik er weer.
Ik zit nu midden in een revalidatieproces met alle ups en downs en ben toch wel veel alleen thuis. Met de paarden kan ik niet veel doen, dat is te zwaar, dus op zoek naar een hond.
Sammie is een herplaatser van 8 maanden oud en doordat hij de basisopvoeding heeft gehad kan ik genieten van zijn lieve karakter en vooral wandelen en spelen.
Zie hier Sagi Solymasz Ihaj of wel Sammie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

KimD

Re: Mijn Viszla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:02

8 maanden oud en nu al een herplaatser? Wat sneu voor de hond maar wat leuk voor jou! :D
Heel veel plezierige jaren met hem toegewenst, Viszla's zijn top! +:)+

geral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 12:57

KimD schreef:
8 maanden oud en nu al een herplaatser? Wat sneu voor de hond maar wat leuk voor jou! :D
Heel veel plezierige jaren met hem toegewenst, Viszla's zijn top! +:)+

Ja sneu toch, ik begrijp er ook helemaal niks van, zeker niet omdat deze honden ook nog eens niet goedkoop zijn, dan zou je toch denken dat mensen 3 x nadenken voor ze een hond nemen.
Maar goed voor ons een buitenkansje en ben niet van plan de hond weer af te danken :D

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 13:03

Wat leuk een Viszla!
Ik vind het echt leuke honden, maar erg bekend zijn ze volgens mij niet!
Jammer dat ie op 8 maanden al herplaatst moest worden, maar goed dat hij bij jou terecht is gekomen!
Sterkte met je revalidatie, maar daar zal Sammie je vast wel bij helpen!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 17:00

Wat geweldig :D Mijn oom en tante hebben ook een Viszla.
Het zijn fantastische honden <3

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 17:02

Hond blij en jij blij, ideaal :) Fijn dat hij een nieuw adres heeft en jij een nieuw maatje. Sterkte met je revalidatie Geral!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 18:11

Wat een knapperd! En idd altijd zonde zon herplaatser op die leeftijd! Maar zo te zien komt hij bij jullie helemaal niets te kort! Geniet er van en ook vooral succes met je revalidatie!! Heftig!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 18:16

Wat een geluk heeft die hond zeg! Lekker alle aandacht van en voor jou! En beterschap gewenst!!

Ellerhuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 18:21

Wij hebben een 11 jarige draadhaar reu. Een fantastische hond, hopelijk gaat hij nog jaren mee... Heel veel plezier (dat gaat zeker lukken) met je herplaatser!

geral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 13:50

Dank jullie wel allemaal, ik heb nu ook contact gehad met de fokker in Hongarije, erg leuk en heb dus ook puppy foto's *\o/*

Onze vroegere teef was ook uit een draadhaar nest, gladhaar gebleven.

Inmiddels ben ik wel in een fase belandt waar hij denkt zijn eigen weg te kunnen bewandelen, kost wat moeite, maar ik krijg toch mijn zin :D
Dan moet ik eigenlijk best wel lachen, want hij uit zijn ongenoegen daarover best wel :j