Oh wat een emotionele week , het begon met een uitlaatbeurt van nieuwe poes ik zag wat lopen en ja hoor Rambo ik was echt van
Dat ze nog leefde , ik heb gejankt geroepen en toen onder de bosjes kwam ze hoor , helaas nieuwe poes rukte zich los Rambo schrok en krabte me finiaal open
Dag erna nog eens gespot , maar uit het oog verloren , de dag daarna geen spoor en gister ja het begon met een spotting op mijn terrasje. Er zat een kat op de stoelen en ik gelijk
Rambo
, ik haar doos buiten gezet en haar kleed en een bak voer. En voor het slapen gaan gecheckt en ja ze lag er , deur open schrok ze van ik erachter aan op mijn sokken in mijn t shirt op naar de bosjes. ik lag er voor en ze rende weg
, ik dacht ben haar weer kwijt maar toen kwam ik bij mijn terrasje en lag ze in haar doos. Ik op handen en knieen gepraat en gepraat en ja toen kon ik haar pakken en in de slaapkamer zetten en toen mijn ouders gebeld mega gejankt mijn meissie na 2 maanden weer veilig
Ze is rond de 1,5 kilo afgevallen , heb 3 teken verwijderd 1 grotere en 1 wat kleiner en 1 vlo formaat (dacht dat het een vlo was maar het bleef zo zitten en trok het er zo af.) Ze is ontvlooid en ik bouw het eten langzaam op ze is graatmager en ze slaapt constant en is zo aanhalig. Poes 2 Lola moet wennen , maar ik denk dat ze beiden blijven

Boks Baas

Slaaphouding 1

Slaaphouding 2

En slaaphouding 3

Haar koppie

Haar lichaam , het lijkt dikker dan het is

Met mijn andere poes

Weer in coma

Voor haar avontuur met spekjes , die zijn helemaal weg zelfs haar hangbuik
ZO blij blij blij

ik denk dat ze een koutje gevat heeft, en de nieuwe poes dan ook .. Het probleem is dat ik haar alleen vangen kan of iemand met een vangkooi , dus chippen is handig maar niet perse nodig bij haar op dat punt XD
Stel dat ze nog eens verdwijnt (wat ik natuurlijk niet hoop!) en ze raakt gewond/aangereden, dan kan het zijn dat ze bij een dierenarts terecht komt. Altijd handig als ze dan de eigenaar kunnen traceren.