Je nageltjes nog mooi geknipt want die waren ietjes gegroeid je hoofd verstopte je in mijn hand en gaf daar een likje en ik gaf jou een kusje terug had je los gelaten en je kon even mooi huppelen door de tuin ik hield je in me ogenhoeken in gaten.
Ik had de hond de nageltjes geknipt en toen was je broertje aan de beurt.
Je was zo aan het huppelen je liep naar de plantjes toe en ik zei nog Eehh snuit blijf je van af je ging netjes weg richting mij en je ging een beetje gekke sprongen maken van blijdschap en ineens zag ik je een hoge sprong maken en belande verkeerd en hoorde ik ineens je heel hardt gillen ik gelijk opstaan zag je alleen nog op je voor poten proberen te lopen ik heel hardt papa roepen die kwam snel naar je toe ik gelijk je broertje terug in het hok gestopt en naar je toe gegaan ik begon te huilen en ik gaf je een kus en ik zei het komt goed papa belt de dierenarts. We konden gelijk met je naar de dierenarts ik pakte je op en geen reactie in je achter poten de helle weg leek wel een eeuw ik bleef je maar op je voorhoofje aaien we kwamen aan en we konden gelijk met je naar binnen dierenarts zag gelijk dat het niet goed was hij had alles gevoeld of je nog gevoel in had maar hellaas alle 2 je pootjes geen reactie zelfs je staartje niet ook met een klein hamertje gewoon geen reactie de dierenarts af mij de beslissing foto's laten maken en wachte op de uitslag en je kon dan ook nooit meer je achterhand gebruiken niet meer gewas allemaal maden dan bij je kont je kon dan gewoon niks meer of ik had de keuze in te laten slapen daar heb ik voor gekozen en mijn keuze was vrij snel want ik wou je geen pijn laten lijden met een gebroken ruggetje. Die dierenarts gaf je een nacose ik bleef je aaien op je hoofdje het deed wel 5 min maar je ging niet in je nacose dus ik vroeg Hoelang het precies duurde gaf ie je nog 1 een over dosis een beetje een gevaarlijk middel wat ze vroeger gebruikte toen was je gelijk weg ik bleef je aaien tot je laaste adem en gaf je nog een kus.
Mijn lief klein kereltje ik hou ontzettend veel van je ik heb geen spijt van deze keuze want anders was jou leven alleen maar pijn en ongelukkig en dat wou ik je niet aan doen.
Lieve vriendje rust zacht *2008 *16-04-2014
je hebt een goeie keus gemaakt, veel sterkte
Wat goed dat jullie meteen naar de da zijn gegaan!Heel veel sterkte!