Bij voorbaat wil ik even vermelden dat ik heel bewust met hem gestart ben, in overleg met een DA die daar ter plaatse was en de keurmeester. Die uit zou fluiten zodra hij zag dat de hond terug zou houden.
Afgelopen zondag hadden Guinness en ik onze eerste wedstrijd. Zaterdagavond begon hij te kreupelen, ik dacht dat ik gillend gek werd en besloten toch zondag richting Ratheim te rijden en kijken wat we zouden doen. Om 10 over 7 waren we daar en hebben ons in de tent geïnstalleerd en de startnummers en licentie te hebben opgehaald zijn we even richting bos gegaan en daar liep hij nog wat mank in een 'drafje' maar in een 'galopje' zag je het niet en leek hij er geen last van te hebben. Dus besloten daadwerkelijk te starten.
De eerste ronde vol goede moed gestart en hij liep inderdaad redelijk goed maar belandde vervolgens midden in de breedtesprong wat natuurlijk een klap was op zijn poot.
Tussen het spel en het vast parcours zat gelukkig genoeg tijd en hebben we gekoeld en even nagevoeld, daarna bij het verkennen van het VP even overlegd met de keurmeester en hij zou uitfluiten als hij zag dat het Guinness te veel werd. VP ging bovenverwachting goed.
Voor het VP hebben we ook nog warmgelopen en zijn we even in het bos geweest, hij leek er wederom weinig last van te hebben.
Jumping hebben we gelopen, maar een disk aan over gehouden en zoals duidelijk is te zien op het filmpje is dat mijn schuld. Ik was niet aan het opletten.
Hier liep hij wel weer slechter, niet lang genoeg warmgelopen met hem... Direct hierna ook naar huis gegaan zodat hij (en ik) lekker op de bank konden ploffen.
Ik opende dit topic eigenlijk om de gave foto's te laten zien die gemaakt zijn, dus dat gaan we nu maar eens even doen!
Ben zo ontzettend trots op mijn kereltje dat hij zo zijn best gedaan heeft. De resultaten waren nog boven verwachting goed, van de 37 deelnemers zijn we bij het Spel 20ste geworden, in het VP 16de en bij de jumping een Disk die volledig aan mij te wijten is.
Guinness is een 1,5 jarige border collie, een blue merle tan.

Om mijn charmantst!

Ik zeg op naar 27 April!
Afgelopen zondag hadden Guinness en ik onze eerste wedstrijd. Zaterdagavond begon hij te kreupelen, ik dacht dat ik gillend gek werd en besloten toch zondag richting Ratheim te rijden en kijken wat we zouden doen. Om 10 over 7 waren we daar en hebben ons in de tent geïnstalleerd en de startnummers en licentie te hebben opgehaald zijn we even richting bos gegaan en daar liep hij nog wat mank in een 'drafje' maar in een 'galopje' zag je het niet en leek hij er geen last van te hebben. Dus besloten daadwerkelijk te starten.
De eerste ronde vol goede moed gestart en hij liep inderdaad redelijk goed maar belandde vervolgens midden in de breedtesprong wat natuurlijk een klap was op zijn poot.
Tussen het spel en het vast parcours zat gelukkig genoeg tijd en hebben we gekoeld en even nagevoeld, daarna bij het verkennen van het VP even overlegd met de keurmeester en hij zou uitfluiten als hij zag dat het Guinness te veel werd. VP ging bovenverwachting goed.
Voor het VP hebben we ook nog warmgelopen en zijn we even in het bos geweest, hij leek er wederom weinig last van te hebben.Jumping hebben we gelopen, maar een disk aan over gehouden en zoals duidelijk is te zien op het filmpje is dat mijn schuld. Ik was niet aan het opletten.
Hier liep hij wel weer slechter, niet lang genoeg warmgelopen met hem... Direct hierna ook naar huis gegaan zodat hij (en ik) lekker op de bank konden ploffen. Ik opende dit topic eigenlijk om de gave foto's te laten zien die gemaakt zijn, dus dat gaan we nu maar eens even doen!
Ben zo ontzettend trots op mijn kereltje dat hij zo zijn best gedaan heeft. De resultaten waren nog boven verwachting goed, van de 37 deelnemers zijn we bij het Spel 20ste geworden, in het VP 16de en bij de jumping een Disk die volledig aan mij te wijten is.
Guinness is een 1,5 jarige border collie, een blue merle tan.

Om mijn charmantst!

Ik zeg op naar 27 April!

Die stopt ook als hij genoeg heeft van het balletje of het zat is om achter de paarden aan te gaan. Organisatie had mij ook niet laten starten als ik niet van tevoren bij de organisatie was geweest.
en wat een prachtige platen zijn er gemaakt