Ik wil graag een nestje met mijn konijntje & ik heb ook al een ram gevonden
heeft iemand ervaring met baby konijntjes ? Tips zijn welkom !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heeft iemand ervaring met baby konijntjes ?
maar ik bedoel meer dat mensen zelf ervaringen vertellen of tips voor baby konijntjes
dollyspikkel schreef:Ik heb ervaring, heb zelf geregeld nesten.
Maar begin aub nooit zomaar te fokken met konijnen! Er zijn er al veel te veel, opvangen zitten vol! Waarom wil je baby konijntjes?
Je topic staat ook verkeerd, ik tem even
vrouwke schreef:dollyspikkel schreef:Ik heb ervaring, heb zelf geregeld nesten.
Maar begin aub nooit zomaar te fokken met konijnen! Er zijn er al veel te veel, opvangen zitten vol! Waarom wil je baby konijntjes?
Je topic staat ook verkeerd, ik tem even
Beetje tegenstrijdig dit.
Je zegt dat TS niet moet fokken en zelf heb je regelmatig nestje.
Internet kan je veel over vinden TS
dollyspikkel schreef:De 'zomaar' in mijn zin is van groot belang. Ik fok niet zomaar voor de leuk en aan TS haar vraag te zien was dit wel haar bedoeling.
annepaardoes schreef:dollyspikkel schreef:De 'zomaar' in mijn zin is van groot belang. Ik fok niet zomaar voor de leuk en aan TS haar vraag te zien was dit wel haar bedoeling.
Met alle respect, natuurlijk fok je omdat jij het leuk vindt. Het verschil maakt dat jij waarschijnlijk een doordacht fokdoel hebt met stamboekkonijnen (Neem ik aan? Zo even ingevuld vanuit je berichten), maar verder fok je ook gewoon omdat je het leuk vind, het je interesse heeft. Anders deed je het per slot van rekening niet.