Samen met mij
Ik heb eind maart het ouderlijk huis eindelijk verlaten. Een leuke woning MET TUIN gevonden bij de binnenstad van Leiden
In de eerste instantie wouden mijn ouders niet dat ik Puk mee zou nemen. Ze is immers al 12 jaar en het is al een erg neurotisch poesje wat nogal gevoelig is. (en ze spoort niet
) . Dus we wisten niet wat we konden verwachten. Ik dus op kittenjacht gegaan, en toen ik uiteindelijk wat leuks (2 noorse boskat kittens) had gevonden, kwamen me ouders opeens met dat ik Puk toch maar moest meenemen
Ik heb wel gezegd dat dit onder de voorwaarde was dat zij de medische kosten zouden blijven dragen gezien Puk gewoon een kneus eerste klas is en ze nog steeds 1 kruisband over heeft die ze kan scheuren en een terugkomende allergie heeft
Dus zo gezegd zo gedaan... PUK KWAM NAAR MIJ TOE
Ze vond de rit vreselijk, ze gaat enkel in de auto als ze naar de dierenarts moet (en dat is vaak
) en vertrouwde het niet toen ze hier aankwam... Ze verschool zich overal onder, de bank, het bed noem maar op. Op de bank heb ik haar onder haar schapenvel gelegt, lekker donker en beschut en een vertrouwd geurtje. Ze kwam er afentoe onder uit en ging heel erg aan mij hangen. Echt heel sneu. Ik heb haar uiteindelijk maar in mijn kledingkast gelaten en daar heeft ze haar eerste nacht in gespendeerd
Volgende ochtend heb ik van een grote doos een kattenfort gemaakt. Ik heb haar schapenvachtje erin gedaan en een klein gat waar zij doorheen kon zodat het een lekker donker plekje is waar ze in kon terug trekken. Ze rende er meteen in en heeft daar van ongeveer 10 uur sochtens tot 8 uur savonds in gezeten
ik checkte haar wel zo nu en dan en gaf haar met de hand wat te eten, want naar buiten komen deed ze toch niet
...Maar om 22:00 ging opeens een wereld voor haar open! Nog steeds geen dierenarts
Ze kwam eruit en ging de hele boel voorzichtig verkennen. En ja hoor, niet snel daarna voelde ze zich een stuk beter, heeft gebruik gemaakt van haar nieuwe kattenbak en ging een paar hapjes eten! Ze sprong zelf op de vensterbank en ging grommen naar een kat in de tuin
Die nacht ontspoorde ze helemaal. Ze bleef maar rondjes lopen, alles verkennen en om 05:00 besloot ze dat ze wel met brokjes over het laminaat kon gaan spelen (Wat veel lawaai geeft
) en om 05:30 vond ze het wel leuk om op mij te springen op bed 
In de ochtend was het weer een beetje spannend. Het zijn oude huizen dus erg gehorig. Ze verschool zich dus weer in haar kattenfort
Ik moest gaan werken dus heb de deuren open gelaten zodat ze alles kon blijven verkennen en ben vertrokken. Eenmaal terug van werk zie ik mijn lieve terrorpoes Puk weer
Heerlijk! Zo snel, in slechts 2 dagen is ze alweer de gekke ontspoorde poes die liever de bank gebruikt om haar nagels in te zetten dan de krabpaal die op 10 cm afstand staat
Ik denk dat ik en Puk het reuze gezellig gaan hebben hier 
Aanschouw de foto's van vandaag, excuses voor de kwaliteit, begon al te schemeren

1. Waak Puk

2. Knappe Puk

3. Niet zo knappe Puk

4. Gekke Puk

5. Vampier Puk

6. Trotse maar toch onzekere Puk

7. Ontdekkingsreiziger Puk

8. Stoere Puk

9. Panter Puk

10. Tevreden Puk

11. Gewoon PUK!

Respect als je alles hebt gelezen
Leek me leuk om een uitgebreid verslagje te doen van de verhuizing van 12 jarige terrorpoes Puk *die nu aangehuppeld komt, speaking of the devil
*Reacties zijn altijd leuk!