Puk op haar nieuwe stekkie...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Puk op haar nieuwe stekkie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-14 22:18

....

Samen met mij *\o/*

Ik heb eind maart het ouderlijk huis eindelijk verlaten. Een leuke woning MET TUIN gevonden bij de binnenstad van Leiden _/-\o_ In de eerste instantie wouden mijn ouders niet dat ik Puk mee zou nemen. Ze is immers al 12 jaar en het is al een erg neurotisch poesje wat nogal gevoelig is. (en ze spoort niet :') ) . Dus we wisten niet wat we konden verwachten. Ik dus op kittenjacht gegaan, en toen ik uiteindelijk wat leuks (2 noorse boskat kittens) had gevonden, kwamen me ouders opeens met dat ik Puk toch maar moest meenemen :+

Ik heb wel gezegd dat dit onder de voorwaarde was dat zij de medische kosten zouden blijven dragen gezien Puk gewoon een kneus eerste klas is en ze nog steeds 1 kruisband over heeft die ze kan scheuren en een terugkomende allergie heeft :+ Dus zo gezegd zo gedaan... PUK KWAM NAAR MIJ TOE *\o/*

Ze vond de rit vreselijk, ze gaat enkel in de auto als ze naar de dierenarts moet (en dat is vaak :') ) en vertrouwde het niet toen ze hier aankwam... Ze verschool zich overal onder, de bank, het bed noem maar op. Op de bank heb ik haar onder haar schapenvel gelegt, lekker donker en beschut en een vertrouwd geurtje. Ze kwam er afentoe onder uit en ging heel erg aan mij hangen. Echt heel sneu. Ik heb haar uiteindelijk maar in mijn kledingkast gelaten en daar heeft ze haar eerste nacht in gespendeerd :') Volgende ochtend heb ik van een grote doos een kattenfort gemaakt. Ik heb haar schapenvachtje erin gedaan en een klein gat waar zij doorheen kon zodat het een lekker donker plekje is waar ze in kon terug trekken. Ze rende er meteen in en heeft daar van ongeveer 10 uur sochtens tot 8 uur savonds in gezeten :+ ik checkte haar wel zo nu en dan en gaf haar met de hand wat te eten, want naar buiten komen deed ze toch niet -O- ...

Maar om 22:00 ging opeens een wereld voor haar open! Nog steeds geen dierenarts :oo *\o/* Ze kwam eruit en ging de hele boel voorzichtig verkennen. En ja hoor, niet snel daarna voelde ze zich een stuk beter, heeft gebruik gemaakt van haar nieuwe kattenbak en ging een paar hapjes eten! Ze sprong zelf op de vensterbank en ging grommen naar een kat in de tuin :') Die nacht ontspoorde ze helemaal. Ze bleef maar rondjes lopen, alles verkennen en om 05:00 besloot ze dat ze wel met brokjes over het laminaat kon gaan spelen (Wat veel lawaai geeft :') ) en om 05:30 vond ze het wel leuk om op mij te springen op bed :j

In de ochtend was het weer een beetje spannend. Het zijn oude huizen dus erg gehorig. Ze verschool zich dus weer in haar kattenfort :j Ik moest gaan werken dus heb de deuren open gelaten zodat ze alles kon blijven verkennen en ben vertrokken.

Eenmaal terug van werk zie ik mijn lieve terrorpoes Puk weer :D Heerlijk! Zo snel, in slechts 2 dagen is ze alweer de gekke ontspoorde poes die liever de bank gebruikt om haar nagels in te zetten dan de krabpaal die op 10 cm afstand staat :') Ik denk dat ik en Puk het reuze gezellig gaan hebben hier :D

Aanschouw de foto's van vandaag, excuses voor de kwaliteit, begon al te schemeren :P

1. Waak Puk <3
Afbeelding

2. Knappe Puk <3
Afbeelding

3. Niet zo knappe Puk <3
Afbeelding

4. Gekke Puk <3
Afbeelding

5. Vampier Puk <3
Afbeelding

6. Trotse maar toch onzekere Puk <3
Afbeelding

7. Ontdekkingsreiziger Puk <3
Afbeelding

8. Stoere Puk <3
Afbeelding

9. Panter Puk <3
Afbeelding

10. Tevreden Puk <3
Afbeelding

11. Gewoon PUK! <3 <3
Afbeelding

Respect als je alles hebt gelezen :)) :D _/-\o_
Leek me leuk om een uitgebreid verslagje te doen van de verhuizing van 12 jarige terrorpoes Puk *die nu aangehuppeld komt, speaking of the devil }:) *

Reacties zijn altijd leuk! *\o/*
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 11-04-14 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Re: Puk op haar nieuwe stekkie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 22:19

Erg mooie foto's! Mag Puk straks ook in de tuin of hou je haar liever binnen?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-14 22:21

Als ik Puk naar buiten ga laten dan wil ik mijn tuin eerst wel Puk proof hebben. Het scheelt dat ze niet zo hoog kan springen :)) :)) :)) En anders gewoon aan een tuigje waar ze gelukkig aan gewend is :j

r_lolita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 22:21

Haha wat leuk! en wat een heerlijk beestje zeg!

Veel plezier saampjes in jullie nieuwe huis!

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 22:23

Lieve puk!
Fijn dat ze al zo snel op haar gemak is. Veel plezier op jullie nieuwe stekkie.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:17

Wat super fijn dat je Puck mee hebt kunnen nemen :D
Fijn dat ze al een beetje gewend is.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 19:55

Dankjulliewelll

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 20:02

Die hoort straks bij het meubilair joh. :D

Veel geluk in jullie nieuwe stekkie!

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 22:36

Prachtig geschreven Renee. Mooie foto's van Puk.
2 10 en 11 zijn mn favo. Zou er zo en 3luik van willen maken

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 22:44

Waar is je niet-quarterige-quarter heen dan... na je verhuizing? :o

Coole poes.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 21:37

Hebbie dat enge beest weer. }>