Als eerste zal ik me even voorstellen.. Mijn naam is Bobby en ik ben 11 jaar.
Ik hoop dat jullie mij niet verkeerd begrijpen, dit is echt geen klaag-topic, mijn baas is erg lief, maar soms.... Ik heb in mijn leven al heel wat meegemaakt en daar wil ik graag een keer over vertellen.
Het begon al toen mijn baas nog op de middelbare school zat, toen liet ze MIJ haar wiskunde huiswerk maken..

Wat ik nog niet verteld heb, maar wat jullie misschien al wisten, is dat mijn baas nog meer dieren heeft. Waaronder 3 paarden.. Die soms ineens als carnavals-pony of kerst-pony mogen dienen??

Of die zelf hun eten moeten verzorgen.. Vervolgens gaat mijn baas keihard staan lachen en roept "kijk! een lopende buffet!".. Nou goed, die humor ontgaat mij, maar ik doe altijd maar net of ik het leuk vindt.. Wat moet je anders?

Ik woon ook nog samen met een chihuahua, die met kerst ineens transformeert in "kerst-chi" of "the Grinch"......

En als het geen kerst is.. Wordt hij gebruikt als bijrijder..

Ook ik ben wel eens de pineut.. Met de carnaval:

En zelfs op mijn verjaardag..

Maar het volgende slaat echt alles..
Ik had een hele knappe kattenvriend..:

Vandaag werd ie ineens in een mandje gedaan en bleef ie heel de dag weg.. Toen kwam ie thuis en zag er zo uit:

Zeg nou zelf, dat kan toch niet zomaar?
Jullie snappen nu natuurlijk wel, dat als mijn baas weggaat, ik met haar mee moet (om een oogje in het zeil te houden):
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Hebben jullie ervaring met zo'n baas? Of tips om er mee om te gaan? Ik hoor het graag!
Groetjes van Bobby en de rest..
.

), maar ook niet voor de kat.. Want van zichzelf is ie onwijs lief en zou nooit een vlieg kwaad doen, maarja, als de borstel er aan te pas komt, verandert hij in een duiveltje!
), vindt alles wat ik hem aan doe en aandoe wel prima en is echt de liefste hond die ik ooit heb gezien, hij laat alles toe, klein doetje