Fokker gezocht van mijn hondje!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leslie90

Fokker gezocht van mijn hondje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-14 14:30

(Sorry als dit verkeerd staat)

Shakira, Chihuahua x Dwergpincher kruising uit NAARDEN.
Ik zoek al lange tijd de fokker, of broertjes en zusjes van mijn hondje. Ze is geboren op 5 augustus 2006. We hebben haar gekocht in Naarden, adres en naam van de fokker weet ik niet meer. Wel weet ik vermoedelijk de straat nog waar het was. In haar paspoort staat dat ze in Dierenkliniek Vrieze in Almere is geënt als pup. Deze Dierenkliniek wil me helaas geen informatie geven. De mevrouw waar ik Shakira heb gekocht had blond haar.

Ze was de laatste pup uit het nest, haar broertjes en zusjes heb ik nooit gezien. Haar moeder was een reebruine Dwergpinscher. Er was ook een black and tan teefje uit een vorig nest aanwezig, Shakira's zogenaamde 'tante'.

Wie o wie weet misschien wie de fokker is, of ben je eigenaar van haar broertje of zusje? Dan hoor ik dat graag!

Shakira is een jaar geleden overleden, en dat gemis blijft natuurlijk. Shakira had een super karakter, en we willen graag weer zo'n hondje en weten of de fokker nog fokt. Ook vinden we het leuk om te weten hoe haar broertjes en zusjes het doen en hoe ze eruit zien, of ze op elkaar lijken.

Shakira als pup (datum van de camera klopt niet echt)
Afbeelding

Volwassen
Afbeelding

Afbeelding

Bokt kennende.. Aub geen nutteloze reacties over de kruising en dat er al genoeg hondjes zijn

Leslie90

Re: Fokker gezocht van mijn hondje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 13:42

Upje.
Ik weet toevallig dat er een broertje van Shakira moet wonen in Capelle aan den IJssel (nabij Rotterdam). Dus wie o wie is diegene?

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 14:08

De fokker staat meestal als eerste eigenaar in het paspoort. Weet niet of dit bij jou ook zo is natuurlijk.

Mijn dwergpincher komt uit kootwijkerbroek vandaan bij Marrie. Met 10 weken opgehaald en netjes gechipt ingeënt 2x en ontwormd. 5 kg voer van royal canin erbij. Dus mocht je op zoek zijn naar een leuke pincher, de mijne is kern gezond en lief en vrolijk. Dus als je je fokker niet meer kunt vinden, Marrie. Staat ook op marktplaats meestal!