Een griezelige geschiedenis..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Madelief

Een griezelige geschiedenis..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-14 14:34

Afbeelding
Dit is het kipje Sjnirk. Een leuk, gezellig kipje dat haar dagen doorbracht met scharrelen, slapen en zich poetsen. Een prima leven. Maar ook saai. En op zekere dag té saai. Dus ging Sjnirk op avontuur.

Afbeelding
Ze liep het bos in. Eerst was het nog wel een aardig bos. Maar hoe verder ze liep hoe griezeliger het werd.

Afbeelding
Eigenlijk was het een verdraaid griezelig bos en ze was ook nog verdwaald.

Afbeelding
Heel enge dingen in het verdraaid griezelige bos!

Afbeelding
Ontzettend enge dingen.

Afbeelding
Na een hele tijd rondgedwaald te hebben kwam ze bij de engste hut die ze ooit gezien had.

Afbeelding
En in die enge hut zat een bloedstollend angstaanjagend beest dat Sjnirk bij haar staart greep. Arme Sjnirk! Staartloos vluchtte ze het verdraaid enge bos weer in. En net toen ze dacht dat ze nu verder staartloos en verdwaald verder moest zag ze....

Afbeelding
Kip-engel! Kip-engel leerde Sjnirk een toverspreuk!

Afbeelding
Met die spreuk veranderde Sjnirk het bloedstollend angstaanjagende beest in een glas thee. En ze vond de weg terug naar huis!

Afbeelding
Het glas thee werd door Moeder Madelief gevonden. Omdat het een saaie zondagochtend was deed die er suikerklontjes in en een flinke scheut rum. En dronk het lekker op. Haar zondag was goed begonnen.

Afbeelding
The End!

Dankjewel voor het kijken,
groetjes,
Elsbeth.

BlackDancer

Re: Een griezelige geschiedenis..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 15:40

Haha grappig :D

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 15:42

Hahahah :')

shaddy82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 15:44

wat leuk :D

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 15:46

_/-\o_

Hij is erg leuk :)

Madelief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-14 15:59

Er hoort eigenlijk nog één foto bij op het eind, met de tekst : " En Sjnirk voegde zich bij haar kip-vriendinnetjes om bij te komen van haar avontuur. En het mooiste was nog: haar staart begon meteen weer aan te groeien " Daarbij hoort een foto van Sjnirk met haar nieuwe staart. We hebben haar gevonden, en toen had ze een heel kale achterkant... intussen is ze weer een gezonde kip vol veren die het hier wel naar haar zin heeft met de andere kippen. Wie die foto wil zien moet even op Facebook kijken, bij Elsbeth Neven... daar staat het hele verhaal compleet. Om de één of andere reden is die foto er tussendoor geglipt en ik kan hem er nu niet meer bij zetten.....

Dank jullie wel voor het lezen, leuk dat jullie het leuk vinden.

Groetjes,
Elsbeth.
Laatst bijgewerkt door Madelief op 07-04-14 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 16:04

Ik vind haar naam mooi :D Sjnirk

Madelief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-14 16:07

Ken je dat woord? Ik kende het niet, maar mijn dochter Barbara ( = Pluttersput) zei het een keer. "Versjnirkt " betekent zoiets als: verschroeid, verbrand. Het is limburgs dialect. En ik dacht: "Als ik ooit nog een beest erbij neem noem ik het Sjnirk..." en nu hebben we haar dus.