Ik heb gisteren de dag van mijn leven gehad

Eindelijk is onze financiële situatie zo goed dat we goed kunnen sparen, en daarmee dus ook kunnen gaan kijken naar een hondje, iets wat nog altijd ontbrak in ons huis.
Na een tijdje onderzoek te hebben gedaan een jaar geleden ongeveer, viel mijn oog op de corgi.
We willen gaan voor de Cardigan, en hebben de eerste stappen al genomen door een bezoekje te brengen aan een fokker, en dit ook bij andere fokkers te gaan doen (kijken welke het beste voelt, en zij moeten ons natuurlijk ook geschikt vinden voor een van hun pups)
Gisteren zijn we bij een fokker geweest waar ik ook foto's mocht maken. Oh wat heb ik genoten! We kwamen om 10 voor 2 aan, en gingen pas om half 5 weer weg
Het was erg gezellig!Een hele middag kroelen, praten met de fokster, en spelen met mijn favoriete ras

Ik wil jullie graag even laten meegenieten van de vier hemelse hondjes waar ik gisteren tussen mocht zitten
Enjoy!1. Playtime!

2. De opzichteres. Werd er geblaft, dan moest madam meeblaffen natuurlijk

3. Attack and kill

4. Spencer...wat heb je daar?

5. ''Ik? Oh, eh..niks hoor
''
6. ''echt niet
''
Meneer had dus mijn telefoon te pakken
Hij was geweldig zacht in de bek, nergens schade te bekennen aan het hoesje 
7. Weer even alles in de gaten houden

8. Nog één keertje spelen dan

9. En als laatste weer mooie Spencer

Spencer is een fotomodelletje en bleef constant bij me in de buurt

Bedankt voor het kijken!
Uiteindelijk vond ik de Cardigans wel mooier en het karakter stond mij mee aan. Ik hoop binnenkort ook eens echt wat meer contact te maken met dit geweldige ras!