De poes gaat niet buiten komen, dus goede bakvulling is van essentieel belang.
Wie weet er welk merk ik het beste kan nemen die ook niet al te duur is?
En dit word ons kindje! De rechtse kitten!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb een hele tijd gezocht naar goed grit, maar dit is echt toppie. Wel prijzig, maar je doet er heel erg lang mee (nu al 5 weken, 1 kat, 2 bakken) dus uiteindelijk stukken goedkoper dan goedkoop grit..
Rebel_Jits schreef:Ik gebruik de gele zak van Biokat (classic). Die klontert heel goed, mits je 't vaak genoeg schoonmaakt (ik doe 1x daags met 3 katten, op 2 bakken. Als ik een dag langer wacht, gaan ze de klonters uit elkaar graven.) Dan ruik je de kattenbak ook vrijwel niet.
Hij stoft enkel wat als je het onderste uit de zak gebruikt. Anders is ook dat zeer beperkt tot niet.
De grote zak kost mij 15 euro.
samoth schreef:Ik gebruik houtkorrels, ik schep elke dag poep (evt ook plas) eruit, eens per week helemaal schoonmaken en verse houtkorrels erin.
Ik heb van alles geprobeerd, houtkorrels vind ik gewoon het fijnst en ik ruik echt niks.
Vaak in de aanbieding bij de welkoop.
En de korreltjes zijn wat minder pijnlijk aan m'n voeten dan die van de AH. 

Liselot schreef:Ik gebruik het peewee systeem en wil nooit meer anders! Het is ontzettend makkelijk schoon te houden, heel zuinig in gebruik (ik doe geloof ik al 4 maanden met mijn eerste zak korrels en hij is nu half leeg), ruikt niet en de katten gaan er graag op. Ook lopen ze het een stuk minder uit de bak dan gewone kattenbakvulling.