Vorig zomer heeft hij het voor het laatst gehad, toen had hij het best heftig. En behandeling duurde redelijk lang.
Toen eindelijk eraf, en het ging weer super! Zo goed dat ik overmoedig werd en hem weer op zn oude voer overzette.. Dom dom dom
Vandaag betrapte ik hem ineens op een poging tot plassen in de kamer.. Uit reactie bestrafte ik hem, maar daarna dacht ik: Liever hier dan helemaal niet! Dus ik hem hem even zn gang gelaten, en uiteindelijk heeft hij wel netjes op de bak geplast.

Maar toch heb ik de DA even gebeld, en morgen om half 3 moeten we even langskomen.
Maar ik weet zijn advies al.. Ander voer.. En dit wil ik nu zelf ook. Vind het sneu als hij elk jaar een blaasontsteking heeft.
Maar Royal Canin urinary is zo duur!
Nu googelde ik, en zal ik ook andere merken zoals: Trovet ASD urinary en Purina urinary.. Deze merken zijn toch wat goedkoper..Als ik de DA morgen vraag, weet ik nu al dat hij RC adviseert, aangezien hun dat merk zelf ook verkopen haha. Dus vandaar mijn vraag hier.
Is RC echt het beste? Of kan ik ook best een goedkoper merk doen??
Oh even om alvast een 'discussie' voor te gaan. Vers vlees/vis geven is geen optie. Dit eet hij absoluut niet. Alleen brokjes wil hij eten, verder niks. (Gekke kat!
)