Ik heb een hele leuke lieve poes maar ik moet voor haar zoon 20x per dag haar water bak vullen ( plastick bak ) Ze gaat er dan mee slepen zeg maar en dan valt het bakje om Ik heb dan ook maar de drinkbak in de douche gezet zodat niet me gang elke keer blank staat In de douche heb ik tussen 2 leidingen een touwtje gespannen zodat het bakje vast staat, maar nog krijgt mevrouw het voor elkaar om hem alsnog om te gooien
Heeft iemand een goede tip voor mij zodat mevrouw de drinkbak kan laten staan en niet meer om kan gooien???
Zwaardere drinkbak zetten (1 in steen of iets dergelijks)
moonfish13
Geplaatst: 27-03-14 23:36
Gewoon even op zoek naar een stenen drinkbak, zo lastig is dat toch niet?? Desnoods een grotere hondenbak zodat je zeker weet dat die veel te zwaar is om mee te duwen/trekken..
Gnome
Geplaatst: 27-03-14 23:38
Haha wij hadden ook zo'n kat. Bij ons is een drinkfontein de enige oplossing gevonden. Hij wilde dat het water meer zuurstof bevatte blijkbaar. Sindsdien is het opgelost.
ShenaBell
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-14 23:38
Heb er ooit een vine van gemaakt hier staat het bakje dan los..
Dat drinkbakje is veel te hoog. Dat vinden katten niet prettig. Wellicht probeert hij dat zo kenbaar te maken? Ik zou even een lagere neerzetten. Kijken of ie het dan nog steeds doet
Eerste reactie is ook dat ding is te hoog Daarbij waarom in z'n bakje? ik zou het ook niet fijn vinden drinken hoor, daar zijn juist de aparte honden en katten bakjes voor.
Haal een grotere stenen bakje idd voor honden kost de wereld niet, ziet mooier uit voor in huis(dit is echt geen gezicht en oogt goedkoop) en is prettiger voor de kat
franka75
Geplaatst: 28-03-14 00:32
Ik hebh er hier ook zo een en heb nu een zware stenen bak, waar ik en centimeter in doe en verder een drinkfontein, gaat prima hoor ik heb ook een barbiebadje staan pet toeval aanghekomen en daar doe ik vaak een heel klein beetje in en dat mag ze omgooien , maar ik heb vloerbedekking dus dat droogt wel weer
1 van onze poezen is een echte waterrat en zou dit ook zeker omgooien. In de drinkfontein van cat mate ging ze altijd zitten water trappelen, vandaar dat we nu een stenen hebben waarbij het water over een bolletje naar beneden komt en hierbij doet ze het niet meer. Voor het "spelen" heeft ze nu een kleine emmer in de badkamer staan waarop ze zich uitleeft. Onze drinkfontein komt uit duitsland
Natascha
Geplaatst: 28-03-14 08:19
wij hebben voor onze mainecoons een hele zware stenen met "dog" erop Worden weleens speeltjes in verstopt maar omgooien is er niet bij.
Britta31