Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

riannezweeds schreef:Hmm ze hebben al n tijdje met elkaar op de stal gezeten. Jep dat weet ik daarom vroeg ik mij af hoe jullie dit oplossen
Onze katers worden niet gecastreerd omdat dat vrij overbodig is op zo'n grote boerderij en omdat er hier soms een sneuvelt ):
riannezweeds schreef:Hmm ze hebben al n tijdje met elkaar op de stal gezeten. Jep dat weet ik daarom vroeg ik mij af hoe jullie dit oplossen
Onze katers worden niet gecastreerd omdat dat vrij overbodig is op zo'n grote boerderij en omdat er hier soms een sneuvelt ):
dus het zal zich allemaal met wat tijd wel oplossen. riannezweeds schreef:Wij hebben deze kat opgevangen omdat de vorige eigenaar hem in het bos wou dumpen. Ze hebben twee weken af en toe met hem binnen gezeten en nu zijn ze samen binnen om te eten. Daarna gaat alles weer naar buiten en dan beginnen ze weer met hun plagerij. Hij is de laatste avonden Gelukkig gewoon binnen gekomendus het zal zich allemaal met wat tijd wel oplossen.
Onze katers worden gewoon niet gecastreerd. Ze zijn bijna altijd thuis omdat wij ook poezen hebben thuis (ook niet gesteriliseerd)
Ik vind dat zolang je zeof oplet dat er geen nageslacht thuis blijft wonen de katten ook absoluut niet gecastreerd hoeven te worden. Ik zie geen enkele reden de kat te castreren omdat t rustiger voor de kat zou zijn.
Zolang jouw katers buiten kunnen komen zullen zij ook bij 'buurkatten' voor nageslacht zorgen. Zijn een hoop zwerfkatten die niet geholpen zijn
Inderdaad nog maar niet te denken aan ziektes als FIP en FELV die tijdens gevechten heel makkelijk overgedragen kunnen worden.riannezweeds schreef:Hmm ze hebben al n tijdje met elkaar op de stal gezeten. Jep dat weet ik daarom vroeg ik mij af hoe jullie dit oplossen

riannezweeds schreef:Ik vind dat zolang je zeof oplet dat er geen nageslacht thuis blijft wonen de katten ook absoluut niet gecastreerd hoeven te worden. Ik zie geen enkele reden de kat te castreren omdat t rustiger voor de kat zou zijn.
Seven schreef:Logisch toch dat ze die kat weg jagen katten zijn vreselijk territoriaal zeker ongecastreerde, ik wil niet met een blacklight langs jou huis
Geef je katten rust en laat ze helpen
xEmily schreef:riannezweeds schreef:Hmm ze hebben al n tijdje met elkaar op de stal gezeten. Jep dat weet ik daarom vroeg ik mij af hoe jullie dit oplossen
Kan jij dan verklaren waarom de poezen van mijn oma steeds zwanger worden, terwijl mijn oma in the middle of nowhere woont en geen katers heeft?
Gewoon castreren en steriliseren die handel, is voor iedereen fijner.
Wat zijn, volgens jou, de >nadelen< dan aan het castreren? (Waarom je het niet doet?)