Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
onze hond vindt andere hinden wel heel leuk, ze speelt graag met ze. Momenteel is ze schijndrachtig, en komt haast depressief over, wil niet spelen, alleen maar de hele dag in het raamkozijn liggen om buiten te kijken. Dit kan aan de schijndracht liggen, vandaar ook mijn keus om te wachten tot ze gecastreerd is, ook met het oog op eventuele gedragsveranderingen.
) met 2 honden die met elkaar ravotten en samen gek doen. Kan ik toch even mijn brood eten en relaxen omdat ik ze niet perce de hele tijd zelf bezig hoef te houden. Zeker te weten speel en ravot ik ook lekker mee met hun voor een periode maar samen hebben ze ook veel lol. Daarom snap ik wel dat ze graag een 2de hond wil.dierenfan schreef:die depressie zou ik zo toeschrijven aan schijnzwanger zijn. Dat hoor je heel vaak namelijk. Verder hier ook hoor het is heerlijk om tussen de middag die 3 kwartier aan de dijk te wandelen (luxe hier) met 2 honden die met elkaar ravotten en samen gek doen. Kan ik toch even mijn brood eten en relaxen omdat ik ze niet perce de hele tijd zelf bezig hoef te houden. Zeker te weten speel en ravot ik ook lekker mee met hun voor een periode maar samen hebben ze ook veel lol. Daarom snap ik wel dat ze graag een 2de hond wil.
Sharpei's zijn idd niet altijd makkelijk echter heb zelf een boxer en lab/rottie kruising. Beiden reuen en beiden een stevig karakter maar beiden zeer sociaal naar andere honden en elkaar. Het hoeft niet altijd fout te gaan omdat een hodn van een bepaald ras is. Ik zou wel letten op of een reu naast deze teef of minimaal 2 jaar leeftijds verschil.