Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sassol schreef:Je zou kunnen proberen hem hele prooidieren te geven, die kun je bevroren kopen. Muizen, ratten, hamsters, kwartels etc. Misschien als hij echte prooien krijgt hij geen behoefte meer heeft aan de andere dingen?
pmarena schreef:Doet die van mij ook al van klein katertje af aan, hij is vooral helemaal waus van van die schuimpjes die wel eens in pakketten zitten, of van die strikjes / lintjes op cadeautjes, daar is hij echt niet bij weg te slaan
Schijnt wel vaker voor te komen bij katten die gevoelig zijn op hun spijsvertering
Die van mij vreet al jaren muizen en alles, maar plasticjes in speel-en eetbaar formaat die hebben echt een serieuze aantrekkingskracht op meneer.
Vroeger toen hij nog zo oud was als die van jou en de tuin niet uit mocht, toen vrat hij zelfs de dooie blaadjes op van de planten binnen...dat knisperde ook lekker en dat knisperen dat is gewoon zó aantrekkelijk. Raar beest.
Zet anders kattengras voor hem neer, kan die dat eten

fleurtjeuh schreef:Wat issie mooi![]()
Mijn tip:
Klinkt misschien heel gruwel, maar daar gaat het misschien het beste van weg
Leer hem echt jagen.
Koop levende kleine muisjes en laat hem die vangen en opeten.
Hij is (denk ik) op zoek naar iets om zijn instict op los te laten.

), dus dat heeft hij misschien wel geërfd. jorretje schreef:Wat voor voer krijgt ie?
misschien wil het ook nog wel helpen om rauw vlees te geven (je hebt hierin verschillende merken) en /of iets om echt op te kauwen, zoals speciale brokken tegen tandplak.