ervaringen dierenartsen Almelo? (kat)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

ervaringen dierenartsen Almelo? (kat)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-14 21:59

Omdat Mo en ik naar Almelo verhuizen, zijn we helaas genoodzaakt om over te stappen naar een andere dierenarts.
Nu vind ik via google 4 praktijken en wil ik graag weten hoe deze staan aangeschreven onder de kattenhouders. :)
Ik wil nl het beste voor mijn meissie. ;)
Het gaat overigens om:
Almeloord
DGC Twente
Aalderinkshoek
de Kooikershof

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 14:53

Ik zit/zat bij Almeloord. Erg kundige man, maar praat wel echt veeel (gezellig :D ). Hij knuffelt altijd even met de katten voordat hij gaat onderzoeken, stelt ze wat op hun gemak. Eigen inbreng wordt ook wat mee gedaan. Ik vind het een fijne kliniek. Alleen mag je niet direct aan de praktijk parkeren, maar in een straat ernaast.
Hij komt ook in het asiel in Almelo. Heb daar zelf ook een tijdje geholpen, de DA was ook daar heel lief naar alle dieren.
Assistentes zijn ook heel lief voor de dieren. Je mag je dier zelf vasthouden als je dat kan en wilt.

Ben eens op spoed bij Aalderinkshoek geweest. Is een aardige man die rustig handelt. Verder geen ervaring mee.

lor1_1984

Re: ervaringen dierenartsen Almelo? (kat)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 15:09

Bedankt voor je reactie. :)

Ik heb inmiddels al mailcontact gehad met Menno van Almeloord en wacht nog op antwoord van de andere praktijken.

MaaikeMarlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 18:38

Ik heb hele goede ervaringen met de Aaldrinkshoek met onze hond. Ervaring met een kat heb ik zelf niet, maar ik zie wel dat ze met katten hetzelfde omgaan als met honden. Onze hond wandelt altijd kwispelend de praktijk in en mag de dierenarts erg graag. Ik vind het ook erg fijn dat ik (als het even mogelijk is) de zelfde dierenarts bij de hond heb. Zij kent de hond precies en doet erg leuk tegen hem.
Top praktijk als het om kleindieren gaat!