Hallo! Ik heb op het moment een terrarium van 45 x 20 x 20 leeg staan. Nu wil ik hem niet verkopen, maar ik zou ook niet weten wat voor een dier (liefste een reptiel) in dit terrarium zou passen.
Weten jullie een leuk reptiel dat met zijn volwassen grootte in dit terrarium past?
Als het terrarium echt te klein is doe ik er niks in, dan verkoop ik hem. Had er mijn slakken in zitten, die werden te groot dus die zitten nu in een groter terrarium Maar ik dacht, stel er is een klein soort reptiel zou het leuk zijn
Nachtlampje
Geplaatst: 20-03-14 20:46
http://www.animalproject.com/luipaardge ... aardgekkos Ik kwam dit tegen. Je zou nog even verder kunnen zoeken over de echtheid van deze stelling, maar als je en miniminiluipaardgekko hebt zou je die dus kunnen houden in een terrarium als de jouwe
Oh, helaas. Ik las over het "jonge" heen, ze hebben het hier over baby-gekko's
Ik had ook een klein terrarium staan en daar heb ik vampierkrabbetjes in gehad. Heel leuk om naar te kijken, zijn hele actieve ( maar wel kleine ) diertjes.
Pluttersput
Geplaatst: 21-03-14 20:17
Luipaardgekkos hebben echt meer ruimte nodig. Ik heb er eentje hier in de minimale bankman zitten. Maar als ik ooit de ruimte heb krijg hij een meter bak. Hij loopt graag rond, jaagt achter de krekels aan.. Eigenlijk is deze bak te klein, en die is 60x40....