Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar heb nog wel een klein kooitje die ik gebruikte voor t slapen, dus dan doe ik haar daar wel in. Nu maar hopen dat mn ouders er ook mee instemmen 
guenivere schreef:Ik zou hem idd uit zijn lijden verlossen. Wat voor manier moet je zelf weten als het maar snel en humaan gebeurt.
Kleine_Reijn schreef:guenivere schreef:Ik zou hem idd uit zijn lijden verlossen. Wat voor manier moet je zelf weten als het maar snel en humaan gebeurt.
Idd, +1.
Zoals je al zei ts, laten parkieten pas zien dat ze ergens last van hebben als het eigenlijk al te laat is.
Als je kijkt naar de natuur, dan zie je dat alle dieren die ergens last van hebben, het snelst worden gepakt. Daarom houden ze zich zo lang mogelijk groot, om maar niks te laten merken aan de vijand, (roofvogel, kat).
Ik denk dat het geen nut meer heeft en het zonde van je geld is om naar een dieren- of zelfs vogelarts te gaan!
Maar wie ben ik om over jouw vogel te gaan beslissen? De keuze blijft altijd aan jou!
Als jij denkt dat hij nog te redden is, zou ik zeker gaan! Ik kan niet zien hoe hij zich gedraagt, ik ga alleen uit van wat je hebt neergezet hier.

Veel sterkte met het maken van een beslissing.