Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn kat heeft het ook (topic in onderschrift)
als uitsluitingsdieet.
Liselot schreef:Juich niet te vroeg.... één van mijn katten likt zichzelf ook kaal en kreeg van de DA toen prednison tabletjes en vlooienspul. In het begin dacht ik dat het heel goed hielp, maar na een week deed de prednison al niets meer en begon ze weer te likken.
Ben inmiddels een jaar verder en heb echt vanalles geprobeerd, hypoallergeen voer, vers voer, ontvlooien per 4 weken met verschillende middelen en ga zo maar door. Sinds een paar weken lijkt het haar weer ietsje aan te groeien, waardoor heb ik geen idee van, er is de laatste 2 maanden niets veranderd.... Ik snap het echt niet meer
maessie schreef:Onze ex-kater doet dit ook, ik ontvlooi met stronghold, de enige die hier nog wat knap lijkt te werken. (is trouwens een binnenkat, dus besmetting is niet hoog) Bij ons gaf de veearts aan dat dit een hormonaal iets is, en hij krijgt nu elke week een hormoonpilletje. Dit lijkt goed te helpen! (ben nu een paar weken aan de gang, dus heeft natuurlijk ook even de tijd nodigvoor het haar om weer aan te groeien, maar het lijkt goed te gaan)