Tot mijn grote schrik blijkt nu dat mijn kat drie bukskogeltjes in zijn lijf heeft! Mijn katten (2 stuks) komen in principe niet buiten maar hij is de afgelopen jaren wel eens ontsnapt (vorig jaar tweemaal) Ik heb nooit iets gezien van de kogeltjes en hij heeft ook nooit pijn aangegeven. Maar waar het mij nu vooral om gaat is hoe ziek moet je zijn om een kat (of welk dier dan ook) bewust te beschieten. Niet een keer maar meedere malen!
Ik heb er begrip voor dat je andermans kat niet in je tuin wenst (daarom hou ik de mijne binnen) en je mag ze zeker weg jagen................ maar beschieten? Ben er echt enorm van geschrokken en heb aangifte gedaan.
Bokt heeft altijd een duidelijk mening over dit soort zaken
en deze hoor ik graag.
Hoe haal je het in je hoofd om op een kat te gaan schieten? Walgelijke actie. Maar, kwam in een ander topic ook al mensen tegen die dit ook zouden doen en dit begrijpen. Toch een beetje een kwestie van fatsoen. De eerst volgende keer dat er zo'n **** hond vlak bij mij huis zit te schijten, knal ik ook overhoop. Moeten ze het maar opruimen.
Dat wist ik niet. Dacht er alleen aan omdat ik wel eerder had gehoord dat iemands huisdier per ongeluk geraakt was bij het jagen, vandaar. 
!