Hij had verschrikkelijk hard gevochten, maar zijn lichaam wilde gewoon niet meer. Ik mis hem nog iedere dag verschrikkelijk.
Ongelooflijk hoe zo'n klein teer wezentje zo'n impact op je leven kan hebben.
Voor mijn verjaardag heeft mijn vriend geregeld dat een kunstenares (http://copypet.nl/emotiebeelden.html) hem gaat vereeuwigen in het brons. We stonden op de wachtlijst (stomtoevallig kwamen we erachter dat Kimmie261 hier op Bokt voor ons aan de beurt was
). Haar beeld was vorige week klaar, dus deze week kregen wij de eerste klei-schets van Saffier onder ogen.Ik vind hem al erg gaaf worden. Het is de bedoeling dat Saffier op de pinken van twee handen gaat zitten, zodat zijn lijfje in de kom van de twee handen valt die hem 'omcirkelen'. Hij zat op deze foto's nog even op de duim omdat hij moest uitharden. Vervolgens zal hij in brons gegoten worden en komt er nog een tekst bij te staan die het verlies precies weergeeft zoals wij dat voelen.
Dit zijn de eerste foto's
Vond het toch wel leuk om even te laten zien. Het zal over een week of drie/vier klaar zijn. Dan gaan we het ophalen.
Saffier zelf ligt in onze achtertuin begraven. De sneeuwklokjes en krokussen staan inmiddels in bloei rond zijn grafje.

Saffier
Zo moe en zo verslagen waren wij,
nu de stilte bij ons was in plaats van jij..

, dit gaat echt mooi staan bij je thuis 
), dus dan kan ik een mannetje aan de nieuwe valkparkiet koppelen (als het hopelijk een vrouwtje is, want dat is nog niet zeker
) Ik heb ook 2 kooien, dus daar gaan dan 2 valkparkieten per kooi in en dan keert hopelijk de rust weer wat terug in huis.