Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LuckyLuna schreef:Net als paarden in dr wei horen.
Vogels moeten kunnen vliegen.
En katten buiten de boel op stelte te horen zetten.
Als iemand niet wil dat zijn kat de boel op stelte zet had ie geen kat moeten nemen.
Net als je voor een paard en een hond ruimte moet hebben, hebben katten dat ook nodig.
Aryana schreef:@LuckyLuna
"Als iemand niet wil dat zijn kat de boel op stelte zet had ie geen kat moeten nemen."
Anderen kunnen overlast ervaren door jouw huisdier, moet daar geen rekening mee worden gehouden dan?
we hebben permanent in de bergruimte een raampje openstaan zodat ze binnen/buiten kunnen 24/7.
LuckyLuna schreef:Aryana schreef:@LuckyLuna
"Als iemand niet wil dat zijn kat de boel op stelte zet had ie geen kat moeten nemen."
Anderen kunnen overlast ervaren door jouw huisdier, moet daar geen rekening mee worden gehouden dan?
Dan zou ik eerst goed in overleg gaan met de buurt bewoners.
Bij ons was er geen enkel bezwaar tegen een buiten kat.
Iemand heeft de vijver iets aangepast zodat hij niet kon gaan zwemmen met de vissen.
Als dit niet zo was gegaan had ik geen kat genomen.

_suus19_ schreef:Verbaasd me zoveel katten binnen!
Onze katten houden we ook binnen. Wel een 2e bij genomen omdat 1 het wel saai vond binnen in z'n uppie.
Wij wonen wel op een boerderij maar met een drukke weg voor de deur en veel wilde katten in de buurt. Een kat van ons heeft z'n poot gebroken en is voor €1200 geopereerd. Heb ik liever niet buiten lopen. Hij is toch wat minder mobiel en het blijft een zwakke plek.
We hebben wel een rennetje in de tuin zodat ze door het raam naar buiten kunnen om een frisse neus te halen.