Sinds een tijdje heb ik gemerkt dat onze kat last heeft van haaruitval aan haar achterpoten aan de zijkant en binnenkant en over de helft van haar buik. Zoals op de foto:

Op deze foto valt het nog best mee, aan haar buik en de binnenkant van de achterpoten zie je het feller.
We zijn al reeds naar de DA geweest en die kon ons niet meteen zeggen wat het exact zou kunnen zijn aangezien ze er niet aan krabt (ze likt/wast zich wel vaker heb ik de indruk) en de huid niet geïrriteerd is (geen rode plekken, zwelling of korstjes ofzo). Last van vlooien heeft ze ook niet. De DA dacht dan eerst dat het misschien stress kan zijn, maar ik kan er echt niet inkomen waarvan ze stress zou krijgen aangezien er bij ons thuis helemaal niets is veranderd ofzo. Dan dacht de DA misschien aan een allergische reactie op het 1 of het ander maar ook hierbij zou ik echt niet weten van wat ?
Ze heeft toen onder de huid een spuitje gehad (weet niet meer precies wat het was). Ik dacht dat ik verbetering zag maar nu kom ik weer thuis (zit op kamers) en heb ik precies de indruk alsof het weer slechter is.
Is er toevallig iemand die dit herkent ? Verder eet en drinkt ze goed, ontlasting is ook niet anders dan anders en verder ziet ze er gewoon nog heel gezond uit en is ze actief, haar gedrag is ook niet anders dan anders.