Dit is mijn puppyverhaal.
Ik ben nog thuiswonend, en was in het bezit van een lieve amerikaanse stafford Steffie.
Zij heeft mij heel erg vooruit getrokken o.a door mijn 'angststoornissen, paniek aanvallen etc.'' heen.
sindsdien ben ik echt hondengek, de band die je met zon beestje kan krijgen is gewoon niet te beschrijven.
Zij overleed vorig jaar september 1 week voor mijn operatie.. met een machtig mooie leeftijd van 14,5 jaar.
Uiteindelijk, kregen we via Dogs Rescue Europe een pitbull aangeboden, zo gezegd zo gedaan, wij daarheen en hebben hem geadopteerd, het is een lieve maar ondeugende reu, maar we zijn dr blij mee.
Hij heet Shiva en is eigenlijk van mijn broer.
Ik zit zo'n 2 jaar al te piepen om een mooie Bull terriër, als ik er ergens dan ook maar 1 zag, kon ik het niet laten om erop af te lopen en te knuffelen
nu heb ik zo'n beetje ongelovelijke pech met mijn paard, en ik heb dus besloten.. Paardje gaat terug naar de handelaar, ik stop met de paarden.. althans een eigen paard, en ga verder in de bullys.
Eerst had ik een super mooi witte bull teef van 12 weken jong gereserveerd.. zij was uiteindelijk doorverkocht zonder dat ik er iets van wist.
Op zoek naar een andere bull pup.. had een hele leuke teef alweer gevonden.. uit Groningen met stamboom etc.
Raad het is... mocht haar 6 maar ophalen werd begin deze week opgebeld, dat het pupje een gebroken poot had, maar er was nog wel een reu beschikbaar..
Reutje niet genomen ivm me andere reu.
ben er flink ziek van geweest, kreeg echt 't idee alsof iemand me wilde straffen.. geen goed paard, hondje doorverkocht, pup pootje gebroken.. Nou pff.. niet leuk als het tegen zit!
Ik weer speuren op MP, en ja hoor... daar zat ze.
wij gelijk dag erna (afgelopen donderdag) ritje Limburg,
heb een stamboomloos mooi pupseltje meegenomen.. afgesproken met de eigenaar dat we het pupje zouden laten onderzoeken zo niet, geld terug.
Goed gepraat en wij dus gister naar de dierenarts.
Ik spreek van blijheid; Helemaal gezond!!!
Nu genieten van me kleine pupsel van 8 weken oud, vanaf volgende week zondag gaan we workshop's volgen en als ze 12 weken is, zal in April worden, gaan we 2 x per week, 5 weken lang op puppycursus.
Dus mag ik jullie voorstellen, mijn mooie lieve Bull terriër meisje, Skye.
Geniet van de foto's!!

Ik heb een hele mooie riem & halsband van me broer gehad haha
love it!

Skye en shiva samen in de mand

Deze dan? Super lief toch!!

Omdat ze nog maar 8 weekjes is heb ze der nestvachtje natuurlijk nog.. heb dus voor een paar weken een leuk truitje voor der gehaald.. 't helpt nog ook en het staat dr schattig!

ZZzzZzZzz al dat gepas.... welterusten!

Mooie bull ben k he? echte downface en een stoere meid !