Hij dulde geen andere katten op ons erf en dus werden de buurkatten van erf gejaagd.
Nu hij er niet meer is, komen de buurkatten gezellig alles in onze grote schuur onder piesen.....dus ook mijn kleine pakjes hooi, afdekzeilen, bureaustoel waar ik op zit met schilderen...kortom, alles piesen ze onder, als je de schuur binne komt dan komt doe vieze lucht je al tegemoet...
We hebben onze zwarte kat al 17 jaar maar, begrijpelijk, is hij gewoon oud en geniet nog eens buiten van zonnetje maar slaapt dan weer op ons bed....het is ook nooit geen vechtersbaas geweest en vindt alles beetje gezellig en geniet nog een beetje van zijn leventje
Een andere kat erbij wil ik niet meer, ook al hebben we de ruimte maar aan de andere kant grenst namelijk een andere buur met een supermooie tuin waar onze noorse boskat ook al eens gezellig in ging graven. Die overlast vind ikzelf niks en wil ik zeker niet voor de buren!
Wat zou ik kunnen doen om die katten uit de schuren te weren???
De buren willen wel gezellig die dieren houden maar die mogen dus niet binnen bij hun maar moeten in de paardenstal bij hun bivakkeren, dus vragen of ze ze binnen willen houden s nachts is ook weer geen optie...
Het zijn oude schuren en er missen wat raampjes mAar die worden aankomende periode dicht gemaakt. Aangezien de paarden ook in die schuren komen te staan van de winter kan ik de deuren niet hermetisch gesloten houden..en ze kunnen voa achtergangetje in de schuur in elk gedeelte komen :-(..ik zie ook weinig oplossingen verder??
:D:D maar even serieus,er zijn wel middelen. Onder andere is er een soort kruid,die erg stinkt en katten weert (even geen idee de naam) ook kan je bepaalde gel met crystal om en bij en in je schuurtje doen,dit zou ook het zelfde effect hebben...
heb ook gehoord dat dit serieus zou werken