Poes had flinke oorontsteking, alleen door de honingzalf loste de enorme hoop oorsmeer in beide oortjes niet op. Poes werd heel wiebelig én at niet veel meer. We waren al twee keer bij de DA geweest met haar die week, maar we zijn direct nog een keer gegaan. Poes viel om én dat is gewoon niet goed
de DA maakte bij die derde afspraak meteen de afspraak met ons voor een dag later om onder narcose poes haar oren schoon te maken.Poes heeft een scheur in het trommelvlies, veroorzaakt door een balletje in het oor. Het is een wonder dat ze nog zo lang heeft doorgelopen daarmee, want dat balletje zou er al even ingezeten hebben. Poes woont iets meer dan twee jaar bij ons en schudde al die tijd wel af en toe met haar koppie. Dat balletje heeft er dus kennelijk al ingezeten toen wij haar uit het asiel haalden. De dierenarts van het asiel heeft dus duidelijk niet goed in de oortjes gekeken..

Poes haar eetlust is alleen drastisch veranderd na de narcose.. waar ze eerst alle soorten brok (Orijen, Acana, Almo) met smaak opat (nat en vers vertikt ze, moet ze niet. Andere twee katten thuis krijgen HAAKSbarf). Goedkope brokjes van de action gaan er mondjesmaat in.. enige wat ze nog 'eet' is saus van natvoer en ze wil graag blaasgruisbrokken. Maar die zijn ook weer niet zo geschikt voor poezen die dat niet hebben

Ik wil graag dat ze weer gaat eten, de DA geeft aan dat het heel goed door de narcose kan komen dat ze zo verschrikkelijk mutst nu..
Hebben jullie tips hoe we deze muts weer aan het eten gaan krijgen? Ook bij voorkeur het liefst vers, als ik zie hoe de andere twee smullen van HAAKS dan zou dat voor haar toch ook gewoon ideaal zijn

Ik zit een beetje met de handjes in het haar.. ze zit nu ook apart zodat we kunnen zien hoeveel ze gegeten heeft op de dag..
.. anders was om aan te sterken tijdelijk kip en rijst ideaal..
ze is écht heel kieskeurig.. was ze al, maar met brokken echt nooit. En daarmee nu dus ook