Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zal we gezellig zijn bij jullie thuis.
erg vreemd dat de DA zegt dat het wel kan.
Willeke_ schreef:CK88 schreef:Ik weet niet waar je woont, maar hier doen ze het voor 45 euro
Wat heb jij een gaaf konijnendorp! M'n vriend gaat ook zoiets maken![]()
Ik woon in Apeldoorn. Flink verschil dus inderdaad per gebied.
Willeke_ schreef:CK88, ik heb hun gebeld en zij geven aan dat hun dierenarts er niet aan meewerkt. Jammer.. Ik geef m'n geld liever aan een stichting dan aan de dierenarts om de hoek die ik de laatste jaren al genoeg heb gesponsord![]()
En ik zou weer een voedster bij hun meenemen. Helaas pindakaas!
CK88 schreef:Willeke_ schreef:CK88, ik heb hun gebeld en zij geven aan dat hun dierenarts er niet aan meewerkt. Jammer.. Ik geef m'n geld liever aan een stichting dan aan de dierenarts om de hoek die ik de laatste jaren al genoeg heb gesponsord![]()
Heb je Goofy gebeld? Vreemd, deden ze bij mij wel
Linea schreef:Willeke_ schreef:CK88, ik heb hun gebeld en zij geven aan dat hun dierenarts er niet aan meewerkt. Jammer.. Ik geef m'n geld liever aan een stichting dan aan de dierenarts om de hoek die ik de laatste jaren al genoeg heb gesponsord![]()
Logisch, de dierenarts van Goofy geeft het asiel best wel een mooie korting, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen zo van de korting kan profiteren want dan loopt de dierenarts best wat inkomsten mis. Maar.. Uit ervaring weet ik dat de DA van Goofy ook met het normale tarief helemaal niet zo duur is, en eigenlijk belangrijker: ze heeft veel ervaring met nijnen. Waarom niet zonder tussenkomst van Goofy bij haar een afspraak maken?
Koekeroekus schreef:In zwolle zit er ook 1 http://www.brutus-zwolle.nl. Ik haal daar altijd mijn konijnen weg. Je word heel goed begeleid en ze worden daar al gekoppeld zodat je verdere problemen kunt voorkomen. Misschien kun je met hun ook iets afspreken over de castratie, maar daar heb ik verder geen ervaring mee.
Willeke_ schreef:Thnx voor jullie reacties!
Ik heb inmiddels ook contact gehad met het asiel. Daar geven ze aan dat castreren niet per se nodig is als een voedster gecastreerd is.
Ik ga ondertussen opzoek naar een dierenarts die hem kan castreren. De castratieprijzen zijn overigens echt belachelijk!
Haha leuke combi Sietskezal we gezellig zijn bij jullie thuis.