Tilburg, wie heeft er een kattenkoffer voor mij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xMercury

Tilburg, wie heeft er een kattenkoffer voor mij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 07:41

Hoi!

Ik woon in een studentenhuis in Tilburg. Sinds gisterennacht zit er een kat in onze tuin, hij maakt heel veel herrie en is duidelijk verdwaald. Wij hebben hoge muren rond onze tuin, dus ik denk dat hij er niet uit kan. Ook omdat hij er al sinds gisteren zit natuurlijk.

Alle hulplijnen zijn nog gesloten en ik weet echt niet wat te doen, vind het zo erg :n Daarom vroeg ik me af of iemand een kattenkoffer te leen heeft voor mij? Ik wil dat beestje graag naar het asiel brengen, misschien is hij wel vermist.

Andere tips zijn ook heel welkom! Ik vind het zo erg :n

Creatas

Re: Tilburg, wie heeft er een kattenkoffer voor mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 11:23

Je zou bij het asiel even kunnen vragen of je een uurtje een transportbench mag komen lenen om m daarna af te geven :)

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 11:26

Wij hebben er wel eentje, mag je denk ik best lenen van mijn moeder. Ik weet niet waar je woont, maar als je hem vóór half 2 op kan halen dan kan het, en anders pas eind van de middag/begin van de avond weer.

Wat Creatas zegt kan natuurlijk ook wel.

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 12:01

bel wel eerst even het asiel om te overleggen, anders moet je straks nog afstandsgeld betalen omdat ze niet 'geloven' dat het een zwerver of gevonden kat is/kan zijn. Heb ik helaas al vele verhalen over gehoord en zijdelings meegemaakt.
Mocht het asiel het er mee eens zijn kun je daar zeker weten wel even een vervoersmand lenen, alleen moet je dan wel 2x heen en weer

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 12:30

Ik denk inderdaad dat het asiel eerst bellen handiger is. Heb je geen mensen bij je in de straat wonen die katten hebben? Misschien hebben die dan wel een reiskoffer... Dat is waarschijnlijk veel dichter bij.

Maar in ieder geval eerst het asiel bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 12:42

Haha ik dacht al, dat is toevallig. Maar als medebewoner kan ik bevestigen dat de eigenaar is gevonden en op de hoogte is gebracht!

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 13:05

Mooi zo! Fijn dat het zo snel is opgelost zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 13:07

Gelukkig wel! Kat was behoorlijk aanwezig en het is natuurlijk ook sneu voor het beestje :n