Naar aanleiding van dit topic [BB] Te magere hond open ik nu een nieuw.
Mensen die het vorige topic volgden, weten dat ik sinds 20 december de trotse eigenaresse ben van Gabos, een Mechelse Herder teef van 2.5 jaar oud; Gabos.

Helaas was de hond bij aankomst nogal aan de magere kant en ze at zeer moeilijk. Ze was gespannen, nerveus, bang,... Mijn vriend en ik hebben verschillende maatregelen genomen om de hond meer op haar gemak te stellen en we zijn ook overgestapt op KVV.
En wat bleek? KVV viel enooorm in de smaak !
Gabos kreeg zienderogen meer vlees aan de ribben en at met gemak haar 250g 's morgens en haar 250g 's avonds op. Iedereen blij !Alleen...
Ze verdikte in mijn ogen wel zeer snel, inclusief de gezwollen tepels en het veelvuldig likken van haar vrouwelijkheid...
Deze morgen ben ik naar de dierenarts gereden om mijn vermoeden hopelijk te ontkrachten.
De man wist mij na een echo met trots te zeggen:
"Proficiat, uw hond verwacht binnen nu en 14dagen 2 tot 3 puppy's !
"Oh help...

Dit had ik niet verwacht en had ik zelfs liever voorkomen... Gabos ging immers gesteriliseerd worden op 21 februari !!
En zodoende is er een 'change of plans'.
De sterilisatie maakt plaats voor een bevalling...
Ik heb hier echter 0.0 ervaring mee

De dierenarts gaat mij nu enkele documenten opzoeken en doorsturen via mail betreffende een worp en het hebben van pups. Maar denk dat jullie nu wel begrijpen dat ik even mijn mijn gedachten en gevoelens geen blijf weet...
Als er mensen zijn met ervaring met pups enzo, neem aub contact op met mij ! Dan heb ik toch wat steun

Alvast bedankt om dit te lezen

ik volg! :d