Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kuggur schreef:Als je hem er 24/7 in isoleert maakt het niet uit of de "cel" een binnen- of een buitenhok is, daar wordt iedere hond gestoord van (iedere mens trouwens ook).
Verbaast je dit TS?

dierenfan schreef:koenlover: dat is idd een voorbeeld van een hond die gewoon niets geleerd heeft maar jullie hebben haar dan wel gehouden en haar leven verbeterd. Super!!!!! Echter dus wel met veel moeite en vallen en opstaan en vind het heel knap dat jullie al/nog zover gekomen zijn met haar. Idd al helemaal geweldig dat die 24/7 al veranderd is naar 23/7 en die hond weet niet beter dus voor haar doen is dit helemaal fantastisch. Je andere honden denk ik zomaar dat dit niet zullen accepteren als je hun hetzelfde gaat geven als dat je haar geeft?
Het voelt niet altijd alsof we het goed doen voor haar, maar dat is puur wat je gewend bent. Voor haar is dit inderdaad een enorme vooruitgang en ze voelt zich echt heel erg fijn op haar eigen plekje. Mijn andere honden hoef ik inderdaad niet in een kennel te stoppen, dat zijn ze niet gewend en dat zouden ze ook niet pikken. Maar zij is niet anders gewend als haar hele leven aan de riem en ik vind een kennel dan al beter.