[BB-ITP] Mijn kattenleger

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

[BB-ITP] Mijn kattenleger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 20:42

Ik heb hier thuis 4 enorm verwende, super eigenwijze en ontzettend luie beesten.
En ik heb zin om ze even aan jullie voor te stellen.
Heb helaas niet meer hele goede foto's, stonden op me oude laptop..

Naam: Mousey / jongen
Leeftijd: 11 jaar
Gewicht: 8kg
Halfbroertje van Nickey

Mousey is een giga slijmbal. Hij wilt zo graag aandacht, maakt niet uit van wie. Als er een inbreker zou komen, zou Mousey die helemaal inpappen. Wat hij ook graag doet is je plek inpikken.. Sta je op, draai je om, ligt hij er al. Wel is hij behoorlijk dominant. Hij zit vaak achter de rest aan. Ook heeft hij al vele vogeltjes vermoord. Hij is ook een enorme vreetzak, vandaar dat hij dikker is.

Afbeelding
Afbeelding

Naam: Nickey / jongen
Leeftijd: 11 jaar
Gewicht: 7kg
Halfbroertje van Mousey

Nickey is een grote, trouwe hond. Hij sluipt als een tijger maar gedraagt zich als een hond. Je kan alles met hem. Vaak gebruik ik hem als kussen en dat vindt hij helemaal geweldig. Vroeger krabde hij altijd om 10 uur 's avonds standaard aan de slaapkamerdeur, dan wilde hij bij me slapen. Liep ik dan het trappetje van m'n hoogslaper op, stond hij bovenaan en brak hij haast m'n neus met z'n kopjes. Een geweldige kat. Hij is ook enorm lomp. Zijn staart zwiept zo'n 10 dingen per week van de tafel/kast/etc

Afbeelding
Afbeelding

Naam: Lucky / meisje
Leeftijd: 8 jaar
Gewicht: 4kg?

Lucky is het prinsesje bij ons. Ze is echt mijn poesje. Vroeger was ze heel schuw en kon je haar niet aaien. Nu wordt ze steeds aanhankelijker. Ze slaapt standaard op mijn bed, mijn deur staat ook altijd open en als ik hem dicht doe, staat mevrouw na 5 min te miauwen. Ze heeft een hekel aan Mousey en als Mousey op minder dan 5 meter bij haar is, gaat ze miauwen alsof ze vermoord wordt. Als ik een week niet thuis bent, gaat ze me echt zoeken. Ze komt altijd als ik nét wil slapen, naar me toe, miauwen, knorren, kopjes geven, dicht tegen me aan liggen (of op me rug..)

Afbeelding
Afbeelding

Naam: Luna / meisje
Leeftijd: 7 jaar
Gewicht: wil ik niet weten :')

Luna houdt van aandacht en knuffelen. Ze heeft schijt aan iedereen en douwt iedereen weg met dr dikke kont. Zo gaat ze vaak gewoon op m'n muis liggen, kont naar me toe, hoofdje naar achter zo van 'aai me' en dan keihard knorren. Luna knort áltijd. Als ik een andere kat aai, als ze me ziet, als ik haar wegjaag. Dikke, onbeleefde tante is het. En Nickey gedraagt zich als haar vader. (Nickey heeft speciaal voer, maar staat dit altijd af aan Luna, vandaar dat ze ook zo dik is.)

Afbeelding

Nou, dit is mijn kattenleger. Vier totaal verschillende beestjes en hou zoveel van die mormels <3

picobello

Re: [BB-ITP] Mijn kattenleger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:28

Leuke katten heb je! En wat zijn Mousey en Nickey grooooot! Echte lekkere katers dus.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:35

ah lucky is liiieeef

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 09:22

picobello schreef:
Leuke katten heb je! En wat zijn Mousey en Nickey grooooot! Echte lekkere katers dus.

Ja, het zijn lekkere knuffelberen <3

franka75 schreef:
ah lucky is liiieeef

Schijn bedriegt :P

Selina

Re: [BB-ITP] Mijn kattenleger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 20:36

Ik moet echt eens goede foto's maken, meeste zijn mobiel kwaliteit