Voor een paardenevenement ben ik op zoek naar reptielen. Dat klinkt gekker dan het is. Tijdens dit evenement willen wij alle takken van de paardensport aan bod laten komen, oefencross, dressuur, caroussel, springen, western, ponyrennen, voltige, mennen, maar ook hebben we altijd een show met politiehonden of roofvogels. ook hebben we een dierenknuffelweide met ponietjes, geitjes en konijntjes. Want er komen natuurlijk louter dierenliefhebbers op ons evenement. Nu kwam er tijdens onze vergadering iemand op het interessante idee om dit jaar ook eens reptielen eigenaren te benaderen, die het leuk vinden tegen een kleine vergoeding op ons evenement te komen staan. Er is stroom aanwezig. Er mag een eigen tent meegnomen worden, of er kan gebruik gemaakt worden van een kleine partytent. Andere benodigdheden in overleg. Leuk zou zijn als je de dieren goed kan bekijken, wellicht een fotomoment of een showmoment inlassen, kan dit niet, dan kan het niet, net zo makkelijk. Bijzondere dieren zoals (vogel)spinnen of wandelende takken mag ook. Het is een mooie manier deze dieren ook eens in de schijnwerper te plaatsen en het énge'er een klein beetje vanaf te halen. ben je geinteresseerd of weet je iemand, stuur me een pb voor meer info en contactgegevens!
Ik heb wellicht wel interesse om te komen met mijn Afrikaanse reuzenslakken (soorten: Achatina achatina blackfoot en Achatina reticulata albino). Deze mogen evt ook gehanteerd worden door bezoekers, mits onder toezicht.
Bonita_Bon
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-14 10:38
Super leuk, ik zal je vandaag of mogen even contacten (thanks voor je pb ook). Bokkers, ik heb nu 2 leuke aanbiedingen gekregen, maar meer is nog steeds meer dan welkom!
Waar is het als ik vragen mag? En moeten het per se reptielen/insecten zijn of ook andere terrariumdieren?
kiwiwitje
Geplaatst: 05-02-14 10:59
Ik heb 2 baardagamen ( man en vrouw) en heb in eind feb. Het eerste legsel dat uit komt. Misschien heb ik wel interesse. Heb je meer info over het evenement?
Andere terrariumdieren zijn ook van harte welkom! Het gaat er vooral om dat mensen iets 'heel anders' dan anders zien, zoals bijvoorbeeld die reuzenslakken. Mensen komen echt een dagje uit en ze hebben veel te zien en te doen. Reptielen en dergelijke hebben we nog nooit gehad dus zal na wat aarzelingen veel bekijks trekken!
Super leuk, ik krijg meer pbtjes om als bezoeker te komen, dus zodra ik een programma heb (de komende 4 weken gaan we alles regelen), zal ik alles hier ook plaatsen! Ik pb iedereen terug!
Het is dat een python regius niet goed tegen stress kan, anders was ik graag gekomen. Voor de rest heb ik alleen Afrikaanse Reuzenslakken en schildpadden.
ik denk dat inderdaad het vermelden van de regio waar dit zich afspeelt of gewoon de locatie een pre is om zoiets te regelen. eigenaren willen hun dieren niet heel lang vervoeren en als het om reptielen gaat al helemaal niet
Bonita_Bon
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-14 18:27
KingYasFenn schreef:
ik denk dat inderdaad het vermelden van de regio waar dit zich afspeelt of gewoon de locatie een pre is om zoiets te regelen. eigenaren willen hun dieren niet heel lang vervoeren en als het om reptielen gaat al helemaal niet
Daar had ik niet bij stilgestaan. Reptielen zijn even wat anders dan mijn paarden en honden natuurlijk.. Bedankt voor je berichtje. Het betreft een evenement nabij Leiden, ZuidHolland.
dat maakt uiteraard niet uit, het is gewoon zo dat helemaal in de winter reptielen vaak echt binnenshuis moet blijven. en als ik al denk aan verder dan een uur gaan in de winter met mijn diertjes krijg ik al de kriebels.. uiteraard dan nog even losstaand van of het evenement in de winter of zomer is Helaas is leiden wel erg ver voor mij, anders had ik wel kunnen komen met slangen en griekse landschildpadjes