mensen kopen nogsteeds massaal bij broodfokkers, denk hierbij aan het hezehof in belgie welke pas geleden een schuur vol puppy's verloor door een brand.. er zitten zo n 400 puppy s op het bedrijf
als je het aan mij vraagt mogen niet alleen de broodfokkers zwaar gestraft worden maar net zo goed de mensen die er kopen! deze mensen houden het leed in stand! met de zielige pups komt het soms nog wel goed maar we vergeten allemaal die arme moeders die daar voor zak vuil in een schuur gestopt worden om elke loopsheid gedekt te worden
DEZE VIDEO S KUNNEN ALS SCHOKKEND WORDEN ERVAREN!
en zo zijn er taaallloze filmpjes te vinden..
ik walg van die broodfokkers
maar ik keur net zo hard de mensen af die daar (of via handel uit het oostblok etc) puppy s blijven kopen! vaak veel jonger dan 7 weken (eigen ervaring bij mensen die een pup met 6 weken in huis hadden, deze kwam uit het oostblok en met 4 weken al van de moeder gehaald... zwaar trauma en na zeer gevaarlijke (angst)agressie in moeten laten slapenkortom STOP de broodfok! begin bij je zelf... puppy s redden/kopen uit een puppyfarm houd het vooral erg in stand!

Ik zal het zelf niet betalen, omdat er bij 'mijn' ras zat fokkers zijn die honden fokken waar ik weg van ben voor een normalere prijs.