Ik ben een beetje ten einde raad, en ik denk dat de titel wel verraad waarom. Ik heb nu sinds half december een kitten, inmiddels vijf maanden oud gok ik. Ze is harstikke druk, rent als een gek over de meubels heen, springt er tegenaan, klauwt, etc. Nu is dat iets wat ik als zeer irritant ervaar omdat ze gewoonweg niet haar speeltjes gebruikt. Nu is dat nog wel te overleven en ik ga er vanuit dat ze daar overheen groeit. Het was ook niet zo erg geweest, als ze dan wel haar krabpaal gebruikte. En daar zit voor mij dan ook de grootste probleem/irritatie. Ik krijg het haar met geen enkele mogelijkheid geleerd. Plantenspuit werkt niet, nageltjes zelfstandig knippen werkt niet, catnip op de krabpaal werkt niet, haar bij de paal zetten als ze krabt werkt niet. Intussen krabt ze wel aan alle overige dingen: versterker van mijn vriend's gitaar, de eetkamerstoelen, bank, stoelen, stof van bed, etc.. Ik word er een beetje moedeloos van. Vooral de bank is inmiddels echt geen gezicht meer.. en die is pas een half jaar oud
Als iemand voor mij DE tip heeft hoe ik haar dit afgeleerd krijg, alsjeblieft, vertel het mij!

Leuk dat ze dat terug brengt trouwens, haha!