Kan iemand die plofkip van me afhalen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

primera

Kan iemand die plofkip van me afhalen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 12:34

Die ouwe denkt dat je maar overal op kan zitten, is die helemaal mal ( :+ )

Afbeelding

(en ik ben degene die de foto maakt ;) dit is een vriendin van me die yuki vast hield vandaag bij de nieuwjaars wandeling van de bullterriers)

fjordie333

Re: Kan iemand die plofkip van me afhalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 12:36

blijven leuke hondjes, clowntjes! Zijn ze ook waaks ?

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 12:37

:') haha wat een leuke foto

primera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 13:04

Ze zijn wel redelijk beschermend maar geen waakhonden. Okee ze zullen soms aanslaan als t echt nodig is, zijn over het algemeen geen blaffers en ze zullen je beschermen waar ze kunnen, maar je moet ook niet vreemd opkijken als ze een inbreker zullen verwelkomen en ze zelfs naar de tv zullen begeleiden.
Het ligt er een beetje aan welke lijn je hebt, veel terriër bloed die zijn vrij fel, als je meer het bull bloed hebt zullen ze veel vriendelijker zijn. het zijn absoluut geen 'beginners' honden je moet stevig in je schoenen staan de eerste jaren om ze goed op te voeden, en een hoop verstand van honden hebben en nog beter veel van het ras weten, ze maken nogal vreemde geluiden... Als je dat met andere rassen vergelijkt zou je ze agressief noemen kwa geluid, je moet dat een beetje zien als dat je iemand uit een ver vreemd land tegen komt waarvan je de taal niet kent ;). En je moet bereid zijn om je hond te beschermen tegen andere honden (en mensen) die de taal niet snappen en verkeerd ernaar handelen.

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 14:36

Ja ik ken ze namelijk alleen maar als vriendelijk, vandaar.
ook werd er ingebroken bij iemand maar die bull heeft niet ingegrepen haha

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 14:36

Gaat die nu echt op het hoofd van de ander zitten ? :P

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 14:40

primera schreef:
Ze zijn wel redelijk beschermend maar geen waakhonden. Okee ze zullen soms aanslaan als t echt nodig is, zijn over het algemeen geen blaffers en ze zullen je beschermen waar ze kunnen, maar je moet ook niet vreemd opkijken als ze een inbreker zullen verwelkomen en ze zelfs naar de tv zullen begeleiden.
Het ligt er een beetje aan welke lijn je hebt, veel terriër bloed die zijn vrij fel, als je meer het bull bloed hebt zullen ze veel vriendelijker zijn. het zijn absoluut geen 'beginners' honden je moet stevig in je schoenen staan de eerste jaren om ze goed op te voeden, en een hoop verstand van honden hebben en nog beter veel van het ras weten, ze maken nogal vreemde geluiden... Als je dat met andere rassen vergelijkt zou je ze agressief noemen kwa geluid, je moet dat een beetje zien als dat je iemand uit een ver vreemd land tegen komt waarvan je de taal niet kent ;). En je moet bereid zijn om je hond te beschermen tegen andere honden (en mensen) die de taal niet snappen en verkeerd ernaar handelen.

hier in de straat woont er ook 1, die blaft bijna nooit, en als ze het al doet, schiet je spontaan in de lach, echt een puppy kefje uit een volwassen hond :')
echt een schat van een beestje, en kinderen vind ze zo geweldig dat het hele lichaam op en neer gaat zo hard kwispelt ze dan, ze is ondanks hun toch wel lompe uiterlijk heel voorzichtig met kinderen

Dilayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 14:44

Arme Beamer.....

primera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 15:47

Hey Mandy tijd geleden alweer he ;)

Bullterriers zijn ook vriendelijke honden hoor, maar toch zijn het geen makkelijk op te voeden honden, de eerste 2 tot 3 jaar moet je stevig in je schoenen staan, zowel voor alle alle fratsen die ze uithalen als alle vooroordelen die andere mensen hebben, andere honden mogen een grote bek hebben maar als deze honden een grom geven dan heb je iedereen tegen hoor ;).
En ja yuki ging echt op beamer zitten, heb ook een heleboel foto's eraan vooraf en dan zie je dat gewoon gebeuren.
Eigen roedel he ;)

En ik heb ook twee kinderen (8 en 3 jaar) en een kat en konijn erbij lopen thuis. (yuki is 9 geschat en heb ik nu ruim 5 jaar die komt uit het asiel, mishandeld en erg bang voor mensen geweest... Beamer is nu anderhalf jaar)

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 15:50

Ah haha arme hond. :') Waar heb je dat tuig laten maken super stoer zo met zn eigen naam!

primera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 16:52

Is een k9 tuig (allebei de tuigen trouwens) en dan heb ik de labels laten maken bij een webwinkel, weet niet of die link erbij mag anders stuur ik je wel even een pbtje

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:55

Heerlijke dieren!
Heb zelf een kruising bull terrier, helemaal leuk, echt een heel fijn dier.

BlackDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:53

Hahahaha plofkip xD
Geniaal :P

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:11

Hahaha hier ook twee bullen.....nooit meer zonder...

Heerlijke foto...dat koppie van die brindle....

primera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 22:44

Zijn ook heerlijke honden :) zal er ook nooit meer vanaf (willen) komen