Prinses Nola en Mava en hun avonturen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Madelief

Prinses Nola en Mava en hun avonturen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 12:50

Prinses Nola en Prinses Mava wonen in een land hier ver vandaan. Hun ouders hebben het druk met het runnen van hun paleis, en daarom zijn de prinsesjes een beetje op zichzelf aangewezen. Ze gaan vaak het bos in, want hun kasteel ligt midden in een rijk begroeid bos.
Gelukkig mag ik als fotografe altijd stiekem mee om foto's te maken voor hun trouwe onderdanen.

De koninklijke ouders van de prinsesjes Mava en Nola hadden het heel druk rond de jaarwisseling. Van het éne feest naar het andere, en geen tijd om hun dochtertjes bezig te houden met opdrachten en spelletjes. De prinsesjes verveelden zich dan ook een ongeluk en besloten zelf op avontuur te gaan. Omdat ze niet herkend wilden worden lieten ze al hun koninklijke accessoires thuis en besloten de omgeving van het donkere bos te gaan verkennen. Maar voor ze daar aankwamen werd hun aandacht getrokken door een verlaten woning...

Afbeelding

Het huis was nogal vervallen maar het oefende een onweerstaanbare aantrekkingskracht op de prinsesjes uit. Het was spannend om door de kamers te lopen en uit alle ramen te kijken.

Afbeelding

Mava was gefascineerd door het uitzicht.

Afbeelding

Ze riep Nola om ook te kijken, en die boog zich uit het keukenraam. Daar werd ze in de gaten gehouden door een vogeltje dat op het luik zat.

Afbeelding

"Bij jou is het uitzicht vast mooier " riep Nola naar boven, en rende de trap op om uit het raam bij Mava te kijken waarbij ze haar zusje opzij duwde. "Je kunt van hieruit het paleis zien! "

Afbeelding

De kamers waren precies groot genoeg voor twee kleine prinsessen. Van het rondrennen in het oude huis waren ze een beetje groezelig geworden dus was het tijd voor een poetsbeurt.

Afbeelding

Ze keken nog één keer uit het raam, en besloten naar het paleis terug te gaan voordat hun ouders thuis zouden komen en zich af zouden vragen waar hun dochtertjes waren. Maar ze waren het erover eens: dit zou hun geheime huis worden, en ze zouden er niemand over vertellen. Zelfs de koning en de koningin niet!

Wordt vervolgd ......

Afbeelding

Chroosje

Re: Prinses Nola en Mava en hun avonturen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 12:52

Wat een schatjes! Ik hou van ratjes, vind ze zo lief! :)

Maestroox3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 12:57

Geweldig om te zien!Ik tem voor uitgelicht!:)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:35

Geweldig. Ik heb er echt om gelachen.
Ik tem ook :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:40

Maestroox3 schreef:
Geweldig om te zien!Ik tem voor uitgelicht!:)

Alleen paardendingen komen toch op de voorpagina?

Ik hou niet van ratten, maar vind deze toch wel schattig :3