Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lauratje_88 schreef:Wiskas is een slecht voer, natuurlijk stinkt jouw kitten. Ik zou terug voor Royal Canin gaan of in ieder geval een kwalitatief beter eten dan Wiskas. Friskies en al de rest dat je in supermarkten vindt zou ik ook niet geven. Goed voer vind je niet in de supermarkt, wat ze ook zeggen.

Amandavd schreef:Lauratje_88 schreef:Wiskas is een slecht voer, natuurlijk stinkt jouw kitten. Ik zou terug voor Royal Canin gaan of in ieder geval een kwalitatief beter eten dan Wiskas. Friskies en al de rest dat je in supermarkten vindt zou ik ook niet geven. Goed voer vind je niet in de supermarkt, wat ze ook zeggen.
Dat is niet helemaal waar, ik ken supermarkten waar ze ook Royal Canine verkopen, is dat dan ook meteen een slecht merk?
Douraque schreef:Waarom geef je überhaupt voer waar slechts 4% vlees in zit (RC, Whiskas, Purina enz). En daarnaast zit daar een vulmiddel als graan in en andere conserveermiddelen (als het kankerverwekkend landbouwgif BHA/BHT). Als je per sé brok wil voeren, ga dan op zoek naar een brok waar een hoog vleespercentage in zit. Zoals Orijen, Acana. Nog beter is KVV ofwel kompleet vers voer van bijv. Smuldier of Carnibest. Daar gaan ze gegarandeerd minder van stinken en krijgen een mooiere vacht.

Douraque schreef:Waarom geef je überhaupt voer waar slechts 4% vlees in zit (RC, Whiskas, Purina enz). En daarnaast zit daar een vulmiddel als graan in en andere conserveermiddelen (als het kankerverwekkend landbouwgif BHA/BHT). Als je per sé brok wil voeren, ga dan op zoek naar een brok waar een hoog vleespercentage in zit. Zoals Orijen, Acana. Nog beter is KVV ofwel kompleet vers voer van bijv. Smuldier of Carnibest. Daar gaan ze gegarandeerd minder van stinken en krijgen een mooiere vacht.
Amandavd schreef:Douraque schreef:Waarom geef je überhaupt voer waar slechts 4% vlees in zit (RC, Whiskas, Purina enz). En daarnaast zit daar een vulmiddel als graan in en andere conserveermiddelen (als het kankerverwekkend landbouwgif BHA/BHT). Als je per sé brok wil voeren, ga dan op zoek naar een brok waar een hoog vleespercentage in zit. Zoals Orijen, Acana. Nog beter is KVV ofwel kompleet vers voer van bijv. Smuldier of Carnibest. Daar gaan ze gegarandeerd minder van stinken en krijgen een mooiere vacht.
[/quote
Ik was hier al op aan het wachten]
jiperdepip schreef:Ik snap jou reactie niet TS , wat hier gezegd wordt is toch echt wel waar
)Amandavd schreef:Douraque schreef:Waarom geef je überhaupt voer waar slechts 4% vlees in zit (RC, Whiskas, Purina enz). En daarnaast zit daar een vulmiddel als graan in en andere conserveermiddelen (als het kankerverwekkend landbouwgif BHA/BHT). Als je per sé brok wil voeren, ga dan op zoek naar een brok waar een hoog vleespercentage in zit. Zoals Orijen, Acana. Nog beter is KVV ofwel kompleet vers voer van bijv. Smuldier of Carnibest. Daar gaan ze gegarandeerd minder van stinken en krijgen een mooiere vacht.
Ik was hier al op aan het wachten
jiperdepip schreef:Amandavd schreef:Ik was hier al op aan het wachten]
Ik ga straks sowieso ander voer halen, ik weet alleen nog niet welk. In ieder geval geen Whiskas meer!
Ik ga me dadelijk nog een dierenbeul voelen omdat ik dit geprobeerd heb...

Amandavd schreef:Het duurt gemiddeld 5 minuten nadat een voer topic is geopend voordat er iemand binnenvalt die meteen brokken afkraakt en vol overtuigen reclame maakt voor vlees voeren. Ik zeg niet dat er iets mis is met vlees voeren, vind het alleen jammer hoe het vaak gebracht wordt.
Amandavd schreef:Het duurt gemiddeld 5 minuten nadat een voer topic is geopend voordat er iemand binnenvalt die meteen brokken afkraakt en vol overtuigen reclame maakt voor vlees voeren. Ik zeg niet dat er iets mis is met vlees voeren, vind het alleen jammer hoe het vaak gebracht wordt.