Het loopt allemaal prima, maar er is alleen nog 1 klein probleempje. En dat kleine probleempje heeft 4 poten, een kop en een staart

Hoe hebben jullie het gedaan toen jullie gingen trouwen en jullie hadden thuis een hond lopen?
Ik ben een ontzettende zeikerd wat betreft de hond en het liefste hou ik hem gewoon lekker thuis (nouja, het liefste sleepte ik hem hele dag mee, maar dat gaat natuurlijk niet
).Er zijn al meerdere mensen geweest die hebben gezegd dat de hond dan overdag wel bij hun mag komen, maar ik durf dat toch niet goed aan.
Wij trouwen pas laat, dus hij is sowieso pas vanaf half 12 alleen die dag. Tot half 12 gaat hij gezellig mee met mijn vriend als hij gaan ontbijten bij zijn ouders en daarna brengt iemand de hond thuis. Ik wil dan nog aan mensen vragen of ze hem aantal keren uit willen laten en eten willen geven. Voel me wel schuldig dat ie dan heel lang alleen is, maar als ie nog een keer of 3 die dag uitgelaten word en mee gespeeld word, moet het wel voor een keer kunnen toch?
De dagen ervoor en erna zijn wij namelijk gewoon thuis.
Als hij tussendoorlekker uit kan en gewoon zijn eten krijgt zie ik het probleem niet hoor.
.