Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ingvdh schreef:ik ken het wel bij husky's en andere sledehonden, die dieren hebben zoveel energie en om dat in goede banen te leiden laten ze die dingen trekken tijdens het uitlaten zodat ze die energie kwijt kunnen.
Die mensen waren evengoed ruim een uur elke keer aan de wandel, dus uit gemak was het niet. Het was puur om de energie kwijt te raken op een goede manier.
De hond had er overigens geen last van die was druk aan het rennen en doen (op het strand)
Na afloop moe maar voldaan en rustig in huis.
Bassenqua schreef:Iris82 schreef:Hihi, nou, ik heb zo'n vermoeden dat als ze zo'n zware banden gebruiken, dat het niet voor een recreatief doel is.
+1, trainen voor de illegale honden gevechten.
Joolien schreef:Shirley schreef:Waarom heb je het niet gewoon even aan de persoon in kwestie gevraagd ?
't Zou mijn interesse ook gewekt hebben
Nou dat is dus een extra puntje, de jongen in kwestie staat bekent als een softdrugsdealer en daarom kijk ik er een beetje dubbel tegenaan.
Joolien schreef:Shirley schreef:Waarom heb je het niet gewoon even aan de persoon in kwestie gevraagd ?
't Zou mijn interesse ook gewekt hebben
Nou dat is dus een extra puntje, de jongen in kwestie staat bekent als een softdrugsdealer en daarom kijk ik er een beetje dubbel tegenaan.
anneliesdj schreef:Joolien schreef:
Nou precies dus, weten we ook wel wat hij met de hond doet in zijn vrije tijd.
Ahum, niks geen vooroordeel hoor, maar zo iemand is ook gewoon aanspreekbaar