Ik heb 2 konijnen, en ze zijn vrij tam. Ik heb er een die het niet fijn vind om opgepakt te worden. Op zich niet erg, maar als het moet kan ze héél erg hard bijten. En dan niet even kort, maar echt vastpakken. Zij is wat minder tam en zo, maar ik snap niet goed waarom. Zover ik weet heeft ze nergens pijn ofzo. Vandaag mochten ze even een middagje door de tuin huppelen, en net de tammere gewoon gepakt en in de ren gedaan, en de andere kreeg ik niet te pakken. Op een gegeven moment had ik d'r en toen begon ze weer. Normaal doe ik m'n mouw voor d'r hoofd zodat ze mijn arm niet te pakken krijgt maar deze keer kreeg ze wel m'n hand. Zit nu dus onder schrammetjes en bijtwondjes
Eerst negeerde ik het maar toen het erger werd kreeg ze gewoon een 'tik' (niet te hard, wel konijnvriendelijk
) Maar alsnog, het helpt niet.En ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Dat ze 't niet fijn vind, oke, maar als het moet zou ik 't wel zonder pijn willen kunnen.
Iemand een idee hoe dit te stoppen is?
Gr Yiruma
Edit; typefout
) vluchtdieren dus waarschijnlijk gaat ze rennen? Dan is ze al gestressd als je haar eindelijk hebt dus onthoudt ze die stress met opgetild worden en dan wil ze ook nieteten op dat moment.