Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel het gewicht goed in de gaten houden natuurlijk.Kimberleij schreef:Daar zit wel iets in, maar dat zo dan beteken dat ze Savonds veel energie heeft,
En overdags waarneer we speelen en naar het bos gaan minder energie heeft..
Ik ben zelf meer van het 2 x voeren... Ze krijgt rond 6 uur haar eten en dan rond 10 uur, eerst tussen 8en 9 maar dan eet ze helemaal niet
KVV heb ik geprobeerd maar kreeg ze helaas ook jeuk van
Ceetje_bokt schreef:Misschien een andere KVV of overstappen op een andere brok. Geperste brok bijvoorbeeld van farmfood of Cavom? Geef eens een bruine boterham met een beetje kaas of worst of een gekookt eitje. Een restje van jullie eigen eten?
Wij voeren de honden voor het slapengaan altijd een klein beetje eten (de genoemde boterham of restje 'ons' eten) en dat is voor een van de twee altijd het hoogtepunt van de dag. Verder zou ik me er niet te druk overmaken, zolang je hondje gezond is en actief....
Kimberleij schreef:Ceetje_bokt schreef:Misschien een andere KVV of overstappen op een andere brok. Geperste brok bijvoorbeeld van farmfood of Cavom? Geef eens een bruine boterham met een beetje kaas of worst of een gekookt eitje. Een restje van jullie eigen eten?
Wij voeren de honden voor het slapengaan altijd een klein beetje eten (de genoemde boterham of restje 'ons' eten) en dat is voor een van de twee altijd het hoogtepunt van de dag. Verder zou ik me er niet te druk overmaken, zolang je hondje gezond is en actief....
Dat mag ze allemaal niet, krijgt ze verschrikkelijke jeuk van.
Rianne dat merk wat jij toen had aangeraden heb ik geprobeerd volgens mij is dat diegene die je nu zegt.
Als ik der laat werken ( heb een snuffelkleed en voerbal) dan eet ze het wel.
Nee om 6 uur Savonds en dan 10 uur volgende ochtend.
Kimberleij schreef:Ceetje_bokt schreef:Misschien een andere KVV of overstappen op een andere brok. Geperste brok bijvoorbeeld van farmfood of Cavom? Geef eens een bruine boterham met een beetje kaas of worst of een gekookt eitje. Een restje van jullie eigen eten?
Dat mag ze allemaal niet, krijgt ze verschrikkelijke jeuk van.
Rianne dat merk wat jij toen had aangeraden heb ik geprobeerd volgens mij is dat diegene die je nu zegt.
Als ik der laat werken ( heb een snuffelkleed en voerbal) dan eet ze het wel.
Nee om 6 uur Savonds en dan 10 uur volgende ochtend.
[/quote]