Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hanmar schreef:Je zegt dat je op kamers woont, mag je wel een huisdier in dat geval? Volgens mij is dat op verreweg de meeste (studenten-)kamers niet toegestaan...
Als mijn huisgenoten het huisdier goedkeuren
Ik heb mijn hond ook weleens mee, dat mag ook.
En gerbils.. Heb ik vroeger wel gehad. Gerbils. Vriendin van mij heeft ze ook. Misschien wel een idee. Maar wel vlug zijn die beestjes. En weet niet hoe goed ze het doen met heen en weer verhuizen eens in de zoveel weken.
Ik vind het leuker om ernaar te kijken, ze halen echt de raarste fratsen uit met een eierdoos of een stuk keukenpapier (ermee rondrennen enzo
)
Juist als je ze hebt ontdek je pas hoe interessant ze eigenlijk zijn (en hoe grappig). A. Fulica's zijn leuker dan een GFT-bak, maar doen wel hetzelfde 

.
Op stations kan het in de winter ook erg tochtig zijn, dus over het algemeen zou ik het je niet aanraden.

.. Of korte dagen. En ook niet te vaak, want ben best druk. Ze vind het veel leuker thuis bij pa, die haar elke ochtend en avond mee naar stal neemt.
mijn vriend is binnenkort jarig dus misschien moet hij er maar aan geloven... 

ElineS schreef:Nee, die zijn in het weekend altijd thuis
Een goudhamster zit ik nu ook aan te denken.. Of een syrische.. Ze zijn solitair en niet al te moeilijk in onderhoud.
@prugelpiet: Omdat een paar dagen geleden mijn andere kat onder de auto is gekomen en ik eigenlijk geen katten meer wil.. Want heb er teveel zo verloren... En bij het studentenhuis is ook een drukke weg.
@Cayenne: Weet jij toevallig iets over valkparkieten opvang of plekken waar ik ze kan halen? Wil ze dan liever niet van de dierenwinkel.
Neem dan wel een hok met de minimale afmetingen 70 x 40 cm. Het liefste wat groter. 
ElineS schreef:@Cayenne: Weet jij toevallig iets over valkparkieten opvang of plekken waar ik ze kan halen? Wil ze dan liever niet van de dierenwinkel.
Twee van hen beginnen nu wat te brabbelen en te fluiten.