Hallo allemaal,
Dit is de eerste keer dat ik hier een topic in maak maar wilde jullie al een tijdje aan
mijn nieuwe pup voorstellen maar had nog geen goeie foto's van der. Nu heb ik die
en wil ze graag met jullie delen, maar eerst wat info over Marley..
Marley is sinds begin kerst bij ons, ze is nu ongeveer 3 maandjes oud en echt een hyper
actief ding. Niks is veilig met haar in de buurt, ze zet namelijk overal der tanden in haha!
Naast dat ze enorm druk is houdt ze er ook van om der ''broertje'' te pesten, in zijn staart
hangen, zijn brokjes opeten en zijn speelgoed jatten. Ik hou enorm veel van der, ondanks
dat ze altijd aan mijn sokken hangt is ze echt een schat van een meid
! Bij deze stel
ik jullie voor aan.. MARLEY!
Dit is de eerste keer dat ik hier een topic in maak maar wilde jullie al een tijdje aan
mijn nieuwe pup voorstellen maar had nog geen goeie foto's van der. Nu heb ik die
en wil ze graag met jullie delen, maar eerst wat info over Marley..
Marley is sinds begin kerst bij ons, ze is nu ongeveer 3 maandjes oud en echt een hyper
actief ding. Niks is veilig met haar in de buurt, ze zet namelijk overal der tanden in haha!
Naast dat ze enorm druk is houdt ze er ook van om der ''broertje'' te pesten, in zijn staart
hangen, zijn brokjes opeten en zijn speelgoed jatten. Ik hou enorm veel van der, ondanks
dat ze altijd aan mijn sokken hangt is ze echt een schat van een meid
! Bij deze stel ik jullie voor aan.. MARLEY!

ze is gek op der minion speeltje

En nog een filmpje:
Ik ben benieuwd war jullie van der vinden, reacties zijn dus altijd welkom 

) maar is toch anders dan zo'n klein boomertje