Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

trysteffy schreef:Ik heb hellemaal niks gezegt over kiezen alleen over de tanden dus over de voor tanden die je alleen ziet.
Want ga niet het helle bekkie openmaken vind het een beetje zielig en ben bang dat ik het breek dan.
Ik ben nog niet naar de dierenarts geweest nooit geweest eigenlijk.
Tilmar schreef:Loopt het flesje van het andere konijn niet leeg? Want een fles per dag lijkt mij heel veel. Dat is misschien wel vreemder dan het konijn dat zo weinig drinkt.
drinkt ze normaal voor 1/3 leeg per dag. Soms periodes dat hij helemaal leeg is en andere keren is er nog geen 1/5 uit. Vooral met koud weer drinkt ze niet zoveel.Thats_Me schreef:Tilmar schreef:Loopt het flesje van het andere konijn niet leeg? Want een fles per dag lijkt mij heel veel. Dat is misschien wel vreemder dan het konijn dat zo weinig drinkt.
Nee hoor, is gewoon een klein flesjedrinkt ze normaal voor 1/3 leeg per dag. Soms periodes dat hij helemaal leeg is en andere keren is er nog geen 1/5 uit. Vooral met koud weer drinkt ze niet zoveel.
Ik zou trouwens niet gelijk naar de dierenarts rennen als het konijn gewoon eet, gezond oogt en de huid binnen 1 sec. terug springt.
trysteffy schreef:Het is dan wel raar dat die ander konijn als ik het drinkflesje aangevuld heb de drink fles om zo te zeggen bijna aanvalt. Want ik kijk altijd nog een beetje eind van de avond voor dat ik naar bed ga of ze alles nog hebben en dan zit ie op de helft.
Ik ben zelf best voorzichtig met groenvoer omdat er te veel vocht in zit.
Ik geef de schil van de komkommer stukje appel andijvi en wortel natuurlijk.
Wat advieseren jullie me nog meer om wat voor groenvoer te geven en hoeveel?