Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Wat een verschrikkelijk overdreven en melodramatisch filmpje. Dit neem je toch niet serieus?![]()
![]()
Ik vind Cesar trouwens een heel kundig persoon, en waar mensen werken worden fouten gemaakt. Hij zal de laatste zijn die beweert dat hij perfect is in zijn omgang met honden. Er zijn heel veel mensen die nog wat van hem kunnen leren.
essiesilly schreef:
Azmay schreef:Ik lach me meer kapot om die stomme Martin Gaus, loopt nu allemaal tegen Cesar te bitchen maar staat bekend om het "gausen" (keihard naar achteren snukken) bij oudere generaties van onze hondenclub... Dan zie ik toch zeker liever Cesar.
naomi_g1998 schreef:Azmay schreef:Ik lach me meer kapot om die stomme Martin Gaus, loopt nu allemaal tegen Cesar te bitchen maar staat bekend om het "gausen" (keihard naar achteren snukken) bij oudere generaties van onze hondenclub... Dan zie ik toch zeker liever Cesar.
Mijn moeder heeft ooit drie lessen bij hem gevolgd voor onze hond die toendertijd maar bleef blaffen en nooit op hield. Weet je wat ze moest doen? Bo (de hond) moest los en mama moest blijven staan, geen oogcontact etc... Dat heeft ze drie lessen gedaan en het heeft geen ruk geholpen.
Azmay schreef:Ik zeg toch ook niet dat ik dat ik Martin beter vind? Vind hem juist slechter. Mama en ik snappen nog steeds niet waarom die lessen zo duur waren terwijl ze alle drie de lessen alleen heeft moeten staan en niks doen. Na een tijdje merk je toch wel dat het niet werkt lijkt me dan.naomi_g1998 schreef:Mijn moeder heeft ooit drie lessen bij hem gevolgd voor onze hond die toendertijd maar bleef blaffen en nooit op hield. Weet je wat ze moest doen? Bo (de hond) moest los en mama moest blijven staan, geen oogcontact etc... Dat heeft ze drie lessen gedaan en het heeft geen ruk geholpen.
Hij is wel vriendelijker geworden, dat zeker. Maar ik vind het onterecht dat hij Cesar zo neer haalt.
Azmay schreef:Ik lach me meer kapot om die stomme Martin Gaus, loopt nu allemaal tegen Cesar te bitchen maar staat bekend om het "gausen" (keihard naar achteren snukken) bij oudere generaties van onze hondenclub... Dan zie ik toch zeker liever Cesar.