ik ken storm (stb naam gerone des bergers aventureux) al sinds zijn geboorte, zijn moeder is voor mij een ideale teef, prachtig van bouw en ook een geweeeeldig karakter
ook ken ik al zijn broertjes en zusjes en 1 van de broers zie ik zelfs nog regelmatig
(ook samen dog trail gedaan) door deze teef ben ik in aanraking gekomen met de fokker van jolie en daar heb ik geen moment spijt van gehad! een fokker die zelf al jaren op goed stabiel karakter fokt en de lijnen waar haar honden weer vandaan komen (du murier de sordeille) fokt ook al jaaaren op heel stabiel en fijn karakter, dit maakt dat het erg opvalt dat deze honden oa op show allemaal erg makkelijk zijn, geen gezeur met andere honden, een mooie rust over hen heen terwijl het toch pure werkhonden zijn, conflict vermijdend en erg samenwerkend met de baas. het zijn honden waar je in eerste instantie wat meer moeite voor moet doen willen ze echt voor je door het vuur gaan, maar weten ze dat je dat doet gaan ze door een hele vuurzee voor je, echt prachtig!zowel storm als jolie voeren "du murier de sordeille" in hun bloed en daarmee bevestig ik dus dit karakter
ik ben er best vroeg bij
want jolie word pas in juli of dec. dit jaar gedekt maar heb er nu al heel veel zin in! 

dit zal het 2e nest voor jolie worden en het eerste nest voor storm
oww dat gaan vast weer prachtpuppies worden!!!
,wanneer moet jolie loops worden??
Ben echt superbenieuwd