Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) meestal.LindyH schreef:Denk eraan dat je wel een vertegenwoordiger hebt gesproken die zijn product wil aanprijzen. Niet dat hij geen gelijk kan hebben, maar meestal kun je je doel ook wel op een andere manier bereiken dan met deze dure oplossing.
kleinvosje schreef:Ons oudje moest op speciaal nierdieet, wij kregen Royal Cain Renal voorgeschreven. Deed hij het heel goed op, en kreeg een stuk minder dan van het Lidl voer wat hij gebruikelijk at.
We hebben helaas afscheid moeten nemen van onze hond. Ik heb nog een kleine kilo voer over, als je wilt mag je dat overnemen voor een kleine prijs, om te proberen?
NoName126 schreef:Ik zou eens gaan kijken naar écht goed voer. Ook dit voer dat je hier omschrijft heeft meer rijst en meel er in dan vlees. Kijk eens naar vers (KVV) van bijvoorbeeld Carnibest, darf, etc.
Dan ben je waarschijnlijk ook nog goedkoper uit. Let wel: je hoeft hiervan maar ongeveer de halve aanbevolen hoeveelheid te voeren, er staat altijd veel te veel op de verpakkingen en in de tabellen.
) Lillian__ schreef:"Mijn oudere labrador van 11 jaar"
"daarbij wil ik dat hij nog 10 jaar mee gaat, pijnloos en vrolijk"
Lillian__ schreef:Mij is uitgelegd dat het beter is om dat niet te doen, of alleen vleesdagen of alleen brokdagen, maar niet samen. Dit kan een slechte uitwerking hebben op de darmen omdat ze dus niet weten wat ze nou moeten.
Je geeft ook geen brosse brokken (standaard zegmaar) met geperste brokken, gaat ook niet goed samen.
Lillian__ schreef:Het punt is dat er in heel veel voedingen geen gedroogd vlees in zit, maar dierlijke bijproducten en vlees. mijn hond moet ook nog eens hypoallergeen voedsel hebben, hij krijgt hele nare plekken van één keer een verkeerde zak waar te veel aan verkeerde eiwitten in zit en hij krabt zich helemaal lens, bij nutro is dit dus niet zo want wat er in zit, zit er ook echt in, gedroogd kippenvlees dus.
. Ik zie dat je 19 bent? Wil jij toch ander voer en is dit een stuk duurder dan wat jullie hond nu eet en wat jouw ouders wenselijk lijkt qua uitgave dan lijkt me de oplossing simpel. Gewoon het verschil uit eigen portemonnee bijleggen! Lillian__ schreef:LindyH schreef:Denk eraan dat je wel een vertegenwoordiger hebt gesproken die zijn product wil aanprijzen. Niet dat hij geen gelijk kan hebben, maar meestal kun je je doel ook wel op een andere manier bereiken dan met deze dure oplossing.
Dat zal wel zo zijn, maar de mensen die het word aangeraden die komen over het algemeen allemaal terug voor een zak, dus dan moet het op zich niet verkeerd zijn denk ik, en vooral bij honden met allergieën, ik heb ook al eens BARF en KVV voorgesteld, maar ook dat vonden ze te duur en ze waren bang dat er geen plek overbleef in de vriezer en dat het ging stinken in de koelkast.
zitten (uiteraard) geen geur kleur smaakstoffen etc in. en ook geen troep die ze niet nodig hebben als granen, bietenpulp, mais etc