14 maanden met mijn lieve Labrador Luna

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nicoletjee

14 maanden met mijn lieve Labrador Luna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 22:19

Ik wou al heel mijn leve lang een labrador. Het liefste een bruine en een teef. Mijn ouders wilden dit nooit dus heb zelf gespaard en uiteindelijk mijn meisje gekocht.

Haar naam is Luna ( spaanse betekenis: Maan)
Geboren: ( 12 juni 2012)

Afbeelding
Zo'n lief hoofd daar smelt je toch van.

met 8 weken mocht ze mee naar huis na een rit van ruim een uur was ze eindelijk thuis. Mijn mooie lieve meid. Mijn hond mijn maatje het was een geweldig gevoel.

Afbeelding

Luna bleek overal voor in te zijn en je kon dus lekker gek doen met haar. Kijk eens hoe cool ze is:)
Afbeelding

Al gauw bleek mijn labrador een ware fotomodel en mochten we tijdens een meeting komen. Was echt super leuk erg koud. En mijn complimenten aan al die fotografen die tijdens deze weersomstandigheden toch zo goed werk leverde. Twee foto's die er echt uitsprongen maar ze hadden allemaal wel wat.

Afbeelding

Afbeelding

En zo is je hond al weer ruim een jaar en nog steeds een pracht van een hond
Afbeelding

Samen op de foto is ook een keer gelukt. Hopelijk binnenkort nog een keer door een fotograaf
Afbeelding

En als afsluiting een foto van hoe ze nu is. ( met uitzondering van de zonnebril natuurlijk;)
Afbeelding

Jullie begrijpen het natuurlijk dat ik super gek op der ben. Ze gaat vaak mee naar mijn werk. kan met paarden overweg en luistert goed:)

Als er fotografen zijn die het leuk/ uitdaging zou vinden om mij samen met Luna op de foto te zetten ik hoor het graag:)

packer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 22:25

Wat een plaatje, en je gevoel voor een lab begrijp ik erg goed, heb zelf een blond lab meisje van 6 maanden, heerlijke meid, met een zeer fijn karakter. Heel veel plezier met luna.

nicoletjee

Re: 14 maanden met mijn lieve Labrador Luna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 22:29

Dank je wel packer, wij hebben voorheen veel oppashonden gehad van buren allen labradors. Het zijn geweldige honden. En in combinatie met mijn werk ( werk met kinderen) gaat dit echt super. Ik kan haar vertrouwen.

ZoeyDercks

Re: 14 maanden met mijn lieve Labrador Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 22:11

Wat een prachtige hond!
Ik heb zelf ook een Labrador. Het zijn echt tophonden en super ras ;)